Borefts 2017

Reads 21244 • Replies 265 • Started Wednesday, March 29, 2017 4:42:26 AM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
ShivanDragon
beers 6880 º places 121 º 19:49 Fri 8/25/2017

De gehele craft beer scene is tegenwoordig wel erg hot, als je geen kaartje hebt kom je er niet meer in. Dacht dat ik na mijn vakantie wel een ticket kon kopen voor het 1é bierfestival in zwolle. Guess what... uitverkocht.. zo nu dus ook al Borefts. Man man man wat gaat dat snel .. voorheen kon je nog kaartjes aan de deur kopen.

T is net als Tommie Sjef... je hebt 5 minuten om te reageren op je mail om een bier te kopen, anders ben je te laat.

Ben bang dat we straks voor elk ’speciaal one off’ bier wat alleen tijdens festival X in de uren van a en b te verkrijgen is ook nog een tig euro’s voor moeten betalen.

Ik moet ook maar one off- bier gaan ’brouwen’, gaan voor de sour power, of investeren in bitcoins/ethereum ... ben er nog niet uit.

Of schiet ik door... ?

 
Countbeer
beers 6586 º places 259 º 00:23 Sat 8/26/2017

Originally posted by ShivanDragon
De gehele craft beer scene is tegenwoordig wel erg hot, als je geen kaartje hebt kom je er niet meer in. Dacht dat ik na mijn vakantie wel een ticket kon kopen voor het 1é bierfestival in zwolle. Guess what... uitverkocht.. zo nu dus ook al Borefts. Man man man wat gaat dat snel .. voorheen kon je nog kaartjes aan de deur kopen.

T is net als Tommie Sjef... je hebt 5 minuten om te reageren op je mail om een bier te kopen, anders ben je te laat.

Ben bang dat we straks voor elk ’speciaal one off’ bier wat alleen tijdens festival X in de uren van a en b te verkrijgen is ook nog een tig euro’s voor moeten betalen.

Ik moet ook maar one off- bier gaan ’brouwen’, gaan voor de sour power, of investeren in bitcoins/ethereum ... ben er nog niet uit.

Of schiet ik door... ?


Nee groot gelijk! Tis gekkenhuis!
Grotendeels nog aan de andere kant van de ocean, maar t begint hier ook zulke vormen aan te nemen...
Tijd voor een whisky (of wijn)...

 
Borresteijn
beers 11327 º places 404 º 02:01 Sat 8/26/2017

Nou ja Edwin, de kaartverkoop is toch al een flinke tijd aan de gang? Hoezo is dit iets waar je überhaupt over na moet denken? Entree moet je toch wel betalen, dan maar een kaartje vooraf toch?

 
ShivanDragon
beers 6880 º places 121 º 03:47 Sat 8/26/2017

Originally posted by Borresteijn
Nou ja Edwin, de kaartverkoop is toch al een flinke tijd aan de gang? Hoezo is dit iets waar je überhaupt over na moet denken? Entree moet je toch wel betalen, dan maar een kaartje vooraf toch?


Ik bedoel ermee te zeggen dat ik niet altijd weet of ik wel kan op datum x, maar dat was voorheen nooit een probleem omdat je altijd aan de deur nog een ticket kon krijgen, tegenwoordig niet meer.

Gelukkig had ik de tickets van Borefts al vrij snel binnen ;)

 
SVD
beers 6199 º places 329 º 05:42 Sat 8/26/2017

Originally posted by madmitch76
I’m going backwards on Ticketswap, more and more people are wanting tickets for Saturday. So desperate time call for desperate measures. I am offering 100 euros for a Saturday ticket. Please BM me if you want to sell or know someone who does. Cheers. Ken.

DAAAAAAMNNNNNN i really should start investing in tickets, and reselling them. thats quite a profit per ticket :

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 09:01 Sat 8/26/2017

Originally posted by ShivanDragon
De gehele craft beer scene is tegenwoordig wel erg hot, als je geen kaartje hebt kom je er niet meer in. Dacht dat ik na mijn vakantie wel een ticket kon kopen voor het 1é bierfestival in zwolle. Guess what... uitverkocht.. zo nu dus ook al Borefts. Man man man wat gaat dat snel .. voorheen kon je nog kaartjes aan de deur kopen.

T is net als Tommie Sjef... je hebt 5 minuten om te reageren op je mail om een bier te kopen, anders ben je te laat.

Ben bang dat we straks voor elk ’speciaal one off’ bier wat alleen tijdens festival X in de uren van a en b te verkrijgen is ook nog een tig euro’s voor moeten betalen.

Ik moet ook maar one off- bier gaan ’brouwen’, gaan voor de sour power, of investeren in bitcoins/ethereum ... ben er nog niet uit.

Of schiet ik door... ?



Ik blijf het zeggen, het is allemaal de schuld van het gepeupel. Elk zichzelf respecterend festival zou de eerste 4 uur na opening uitsluitend moeten openstellen voor ratebeerians met minimaal X-aantal ratings. 1000 ofzo. Daarna kan het gepeupel kijken wat ze ook nog willen. Maakt hen toch niet uit. Hebben toch geen idee. Klikken maar wat aan. Of ja. Ticken, klikken, sliden. Whatever.

 
ShivanDragon
beers 6880 º places 121 º 13:18 Sat 8/26/2017

even weer over Borefts: Wie is er welke dag aanwezig ?

ik ben er iig beide dagen weer.

 
bierkoning
beers 20277 º places 431 º 14:59 Sat 8/26/2017

Originally posted by ShivanDragon
even weer over Borefts: Wie is er welke dag aanwezig ?

ik ben er iig beide dagen weer.


Beide dagen. Als medewerker. Als hef net zo hectisch wordt als vorig jaar komt er van proeven niet veel terecht.

 
Countbeer
beers 6586 º places 259 º 15:16 Sat 8/26/2017

Vrijdag

 
PotjeBier
beers 4514 º places 13 º 15:28 Sat 8/26/2017

Hopelijk vrijdag. Nog steeds niet zeker. Waarschijnlijk weet ik het pas de dag ervoor....