Moersleutel stopt met IPAs

Reads 2188 • Replies 19 • Started Monday, August 14, 2017 8:50:42 AM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
caesar
beers 7642 º places 411 º 13:06 Mon 8/14/2017

Door zo’n provocerende header ga je natuurlijk verder lezen, missie geslaagd :-)

Zonder gekheid, hazy interesseert me verder niet zoveel hoor, maar ik vind het wel een gimmick om het expres hazy te maken. Dat slaat nergens op. Ze kunnen gelukkig nog steeds prima smaken. Maar ik heb momenteel een stuk of wat versche NE IPAs van NL makelij koud staan, dus ik zal ze nog eens aan de inquisitie onderwerpen.

 
77ships
beers 14200 º places 930 º 15:03 Mon 8/14/2017

Nog geen IPA van hen gehad, enkel Porters & Stouts, geen idee waarom jullie die brouwerij zo hard homeren. Hun bier is okay-ish. Klinkt niet alsof zij stoppen met IPA’s maar een ellenlange serie van gaan maken. Meer hype neem ik aan voor hen.

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 18:24 Mon 8/14/2017

Neipa = kut, ziet er niet uit en de gebrekkige bitterheid maakt het er niet beter op.

En whaaaaaaat?? Eugene is negatief? Wat?? Dat bestaat niet! En dan ook nog ten onrechte! Wat is hier toch aan de hand, heb je fibronil eieren gegeten ofzo? ;)

 
Maakun
beers 10309 º places 319 º 01:50 Tue 8/15/2017

Als hun bieren niet op een of ander gaar Schots whiskyvat hebben gelegen zijn ze echt erg goed vind ik. En het probleem met hun NE IPA’s was toch juist dat ze te bitter/scherp waren? Ik juich het wel toe dat het hip is om lekker fruitige DIPA’s te maken, kom maar op. Maar dan liever niet exclusief in Groningen ofzo :-)

 
Countbeer
beers 6586 º places 259 º 03:20 Tue 8/15/2017

Pussies

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 06:14 Tue 8/15/2017

Originally posted by Maakun
Als hun bieren niet op een of ander gaar Schots whiskyvat hebben gelegen zijn ze echt erg goed vind ik. En het probleem met hun NE IPA’s was toch juist dat ze te bitter/scherp waren? Ik juich het wel toe dat het hip is om lekker fruitige DIPA’s te maken, kom maar op. Maar dan liever niet exclusief in Groningen ofzo :-)


- Gare Schotse whiskyvaten = ergernis
- Heeft Moersleutel NEIPA’s ja? Eens ff kijken wat ik die gegeven heb dan...Boeitmegeenmoer is een session IPA, broederliefde IIPA, ah de Gem On is een #neipa maar die heb ik natuurlijk weer niet gehad, Juiced Up gewone IPA, Level Up IIPA, Ofjehoplust / OfjeCITRAhoplust beide gewone IPA’s. Welgeteld één so called neipa. Maar die heb ik dus helaas niet van een Statleriaans commentaar en oordeel kunnen voorzien. Ergernis.
- Fruitige DIPA’s / IIPA’s = ergernis. Ik wil resin en pine in mijn DIPA’s / IIPA’s met lichtjes wat tropisch fruit hop. Die super fruitigheid bewaar maar voor (Session) IPA’s.
- Bieren exclusief in Groningen = ergernis

 
DutchDrebus
beers 6996 º places 47 º 10:25 Tue 8/15/2017

Ik vind hun Juiced Up wel prima. Jammer dus. Maarja, er blijven nog genoeg IPAs over.

 
PotjeBier
beers 4514 º places 13 º 16:11 Tue 8/15/2017

Originally posted by Benzai
Originally posted by Maakun
Als hun bieren niet op een of ander gaar Schots whiskyvat hebben gelegen zijn ze echt erg goed vind ik. En het probleem met hun NE IPA’s was toch juist dat ze te bitter/scherp waren? Ik juich het wel toe dat het hip is om lekker fruitige DIPA’s te maken, kom maar op. Maar dan liever niet exclusief in Groningen ofzo :-)


- Gare Schotse whiskyvaten = ergernis
- Heeft Moersleutel NEIPA’s ja? Eens ff kijken wat ik die gegeven heb dan...Boeitmegeenmoer is een session IPA, broederliefde IIPA, ah de Gem On is een #neipa maar die heb ik natuurlijk weer niet gehad, Juiced Up gewone IPA, Level Up IIPA, Ofjehoplust / OfjeCITRAhoplust beide gewone IPA’s. Welgeteld één so called neipa. Maar die heb ik dus helaas niet van een Statleriaans commentaar en oordeel kunnen voorzien. Ergernis.
- Fruitige DIPA’s / IIPA’s = ergernis. Ik wil resin en pine in mijn DIPA’s / IIPA’s met lichtjes wat tropisch fruit hop. Die super fruitigheid bewaar maar voor (Session) IPA’s.
- Bieren exclusief in Groningen = ergernis


Wat een kutleven heb je toch eigenlijk

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 17:03 Tue 8/15/2017

Originally posted by PotjeBier
Wat een kutleven heb je toch eigenlijk


Nogal. Maak ik net een blikkie open uit mijn laatste US trade box, ik denk yes een lekkere dikke IIPA, is het godverdomme een NEIPA vermomd als een IIPA! Teringzooi...haast alleen maar zoetige hoppigheid. Geen bitter, geen harsigheid, geen pine. Het zit tegen Potje, het zit tegen idd..;)

https://www.ratebeer.com/beer/beername/527556/