Proeverijtje iemand?

Reads 12296 • Replies 157 • Started Sunday, September 17, 2017 5:10:48 PM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 06:55 Tue 10/24/2017

Originally posted by caesar
Originally posted by MarcoDL
Ik begrijp het ook wel als mensen bier raffelen dat ze dubbel hebben, niet erg lekker vinden, etc. Zeker als het voor een goed doel is. Maar mensen die puur voor het geld gaan mogen van mij een bierverbod krijgen. (zoals idd die kerel die Tommie's meteen voor woekerprijzen aanbiedt.)


Hoe heette die ergerniswekkende idioot dan? Naming and shaming graag :P


Originally posted by joes
Stelletje jaloerse kinderen. Dit is toch gewoon een kwestie van 'vraag en aanbod' en 'wat de gek er voor geeft'?

:-)



Ik zie een verband hier...

 
DutchDrebus
beers 6996 º places 47 º 09:36 Tue 10/24/2017

Originally posted by joes
Stelletje jaloerse kinderen. Dit is toch gewoon een kwestie van 'vraag en aanbod' en 'wat de gek er voor geeft'?

:-)



Tuurlijk. Over al dat illegaal gegok wordt ook netjes kansspelbelasting betaald denk ik.

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 09:48 Tue 10/24/2017

Originally posted by DutchDrebus
Originally posted by joes
Stelletje jaloerse kinderen. Dit is toch gewoon een kwestie van 'vraag en aanbod' en 'wat de gek er voor geeft'?

:-)



Tuurlijk. Over al dat illegaal gegok wordt ook netjes kansspelbelasting betaald denk ik.


We moeten ook niet vergeten dat deze thread gekaapt is door de ergernissen-thread en dat Joris nog maar één ergernis heeft, zijnde RB zelf

 
77ships
beers 14200 º places 930 º 10:02 Tue 10/24/2017

Ik vindt het vooral raar dat mensen doen alsof iemand de duivel is als hij een bier verkoopt maar dat raffelen ding is wel goed. Precies een rare manier om een of andere religieuze verbod te omzeilen.

 
bierkoning
beers 20277 º places 431 º 12:20 Tue 10/24/2017

Originally posted by 77ships
Ik vindt het vooral raar dat mensen doen alsof iemand de duivel is als hij een bier verkoopt maar dat raffelen ding is wel goed. Precies een rare manier om een of andere religieuze verbod te omzeilen.


Ik vind het alleen maar raar als iemand een bier verkoopt met een meer dan belachelijke marge erop. Het zijn godverdomme geen kaartjes voor een concert van de Foo Fighters in je achtertuin.

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 16:35 Tue 10/31/2017

Surtur 30 Imperial Stout. Iemand vergeten?

 
77ships
beers 14200 º places 930 º 17:24 Tue 10/31/2017

Originally posted by Benzai
Surtur 30 Imperial Stout. Iemand vergeten?


Ik heb het voor jou achtergelaten om te delen. Jesper had het meer voor RBBSG maar is toen vergeten, gaf het mee om te delen. Jij bleef beweren die avond dat jij het als ontbijtbier ging delen maar dat geloofde niemand….

Deel het met iemand van RB of whatever & bedankt Jesper.