Proeverijtje iemand?

Reads 12301 • Replies 157 • Started Sunday, September 17, 2017 5:10:48 PM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
77ships
beers 14200 º places 930 º 15:13 Mon 9/18/2017

Heb interesse, denk dat dit kan als ik kan slapen en lift van dichtstbijzijnde station als iemand zo lief is.

 
SVD
beers 6199 º places 329 º 15:48 Mon 9/18/2017

Originally posted by Christos
Originally posted by SVD
Hmm...
Guideline for tasting: 2 potential 4 beers, 2 other, some snack. Large bottles (65cl ) or two small bottles, unless country / state tick or rare style makes that impossible.

Dus wat moet je nu meenemen?

2 potential 4 beers, 2 other, some snack. Large bottles (65cl ) or two small bottles, unless country / state tick or rare style makes that impossible.

grapjas :P

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 15:58 Mon 9/18/2017

Originally posted by PotjeBier
Een weekje later kan ik erbij zijn. 21 zit ik nog in NYC.


Jammer. Het lijkt erop dat genoeg mensen kunnen dus dan ga ik het liever niet verzetten. Volgende editie hopelijk..

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 15:59 Mon 9/18/2017

Originally posted by 77ships
Heb interesse, denk dat dit kan als ik kan slapen en lift van dichtstbijzijnde station als iemand zo lief is.


Ophalen geen probleem. Slaapplek moet ik ff zoeken want wij zitten aardig vol. Maar hou de datum nog maar even vrij ;)

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 17:33 Mon 9/18/2017

Originally posted by SVD
Hmm...
Guideline for tasting: 2 potential 4 beers, 2 other, some snack. Large bottles (65cl ) or two small bottles, unless country / state tick or rare style makes that impossible.

Dus wat moet je nu meenemen?


IDee = 4 bieren p.p. (minimaal) Meer mag, maar kijk er anderen niet op aan als zij dat niet doen. Van die 4 bieren moeten er 2 potentiele toppers zijn. Dus een of andere dikke RIS of steengoeie kneiterverse IPA, althans dat zijn al snel goeie kanshebbers maar andere stijlen kunnen natuurlijk net zo goed een 4+ score opleveren. De andere 2 bieren zijn gewoon random ticks, opwarmertjes. Country / state ticks altijd welkom, net als moeilijke stijlen.

 
ElManana
beers 2078 º places 3 º 02:39 Tue 9/19/2017

Ik reserveer alvast een plaatsje! Nog niet 100% zeker, maar misschien kan ik deze wel halen.

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 03:10 Tue 9/19/2017

Originally posted by Benzai
Maar een eventje gemaakt: https://www.ratebeer.com/event/54330/


Allen, ik ga voor het gemak uit van degenen die zich hebben aangemeld op de event page. Dus Eugene, Joost, meld je daar even aan, afmelden kan altijd nog. Er zijn nog twee plekken vrij (Ansjelaah = Duchtdrebus) tot we aan de 8 zijn. Ik zou best meer mensen willen uitnodigen maar ik heb simpelweg niet meer stoelen en zeker niet meer slaapplekken. De vrouw wenst de slaapplekken doorgaans al te begrenzen op 3 maar daar komen we wel overheen.

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 03:34 Tue 9/19/2017

Originally posted by Benzai
Originally posted by Benzai
Maar een eventje gemaakt: https://www.ratebeer.com/event/54330/


Allen, ik ga voor het gemak uit van degenen die zich hebben aangemeld op de event page. Dus Eugene, Joost, meld je daar even aan, afmelden kan altijd nog. Er zijn nog twee plekken vrij (Ansjelaah = Duchtdrebus) tot we aan de 8 zijn. Ik zou best meer mensen willen uitnodigen maar ik heb simpelweg niet meer stoelen en zeker niet meer slaapplekken. De vrouw wenst de slaapplekken doorgaans al te begrenzen op 3 maar daar komen we wel overheen.


Misschien kunnen we de vrouw uit logeren sturen. Koter mee. Hebben we van niemand last verder en kunnen we ongegeneerd de ongemanierde man uithangen :P

 
77ships
beers 14200 º places 930 º 03:49 Tue 9/19/2017

Originally posted by Benzai
Originally posted by Benzai
Maar een eventje gemaakt: https://www.ratebeer.com/event/54330/


Allen, ik ga voor het gemak uit van degenen die zich hebben aangemeld op de event page. Dus Eugene, Joost, meld je daar even aan, afmelden kan altijd nog. Er zijn nog twee plekken vrij (Ansjelaah = Duchtdrebus) tot we aan de 8 zijn. Ik zou best meer mensen willen uitnodigen maar ik heb simpelweg niet meer stoelen en zeker niet meer slaapplekken. De vrouw wenst de slaapplekken doorgaans al te begrenzen op 3 maar daar komen we wel overheen.


Done

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 04:08 Tue 9/19/2017

Originally posted by caesar
Originally posted by Benzai
Originally posted by Benzai
Maar een eventje gemaakt: https://www.ratebeer.com/event/54330/


Allen, ik ga voor het gemak uit van degenen die zich hebben aangemeld op de event page. Dus Eugene, Joost, meld je daar even aan, afmelden kan altijd nog. Er zijn nog twee plekken vrij (Ansjelaah = Duchtdrebus) tot we aan de 8 zijn. Ik zou best meer mensen willen uitnodigen maar ik heb simpelweg niet meer stoelen en zeker niet meer slaapplekken. De vrouw wenst de slaapplekken doorgaans al te begrenzen op 3 maar daar komen we wel overheen.


Misschien kunnen we de vrouw uit logeren sturen. Koter mee. Hebben we van niemand last verder en kunnen we ongegeneerd de ongemanierde man uithangen :P


Goed plan