Borefts 2017

Reads 21452 • Replies 265 • Started Wednesday, March 29, 2017 4:42:26 AM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
MarcoDL
beers 9662 º places 213 º 03:44 Mon 9/25/2017

Originally posted by tderoeck
Zo, de enige op heel Borefts die dit bier geproefd heeft... ?

https://www.ratebeer.com/beer/tommie-sjef-framboos/460501/

Zelfs op untappd heeft niemand een foto van de fles zelf. (Dat ze op untappd verkeerd inchecken verbaast uiteraard hoegenaamd niet.)

Iemand een verklaring? Is er toch een stiekeme fles of twee geschonken dan? Wij zijn verschillende keren weest kijken maar hebben nooit de Framboos aangeboden gezien.



Al eens gehad bij een tasting. Die Framboos was best goed te krijgen, nog iets voor de hype.

 
Maakun
beers 10309 º places 319 º 03:57 Mon 9/25/2017

Ik ben niet wezen kijken bij zijn stand, maar op Facebook stond: (And 'Framboos - Cassis' will change to 'Framboos'), dus dat zou betekenen dat er helemaal geen Framboos-Cassis was.

 
Mallorn
beers 90 º places 7 º 04:11 Mon 9/25/2017

Ik heb een geweldige vrijdag gehad (12-22). Alleen jammer van die gast (volgens mij een local) die het nodig vond om een vriendin van mij hard aan de rugzak te trekken (tas kapot, vriendin over de zeik...). Was als geintje bedoeld zei hij, de lul.
Ook jammer dat die Japanse brouwer voor mijn gevoel al redelijk snel door zijn voorraad heen was. En die Eckhardt die hij (als noodgeval denk ik) op de tap had aangesloten was pislauw. Misschien bewust maar had em liever kouder gehad.

Erg informatieve dag ook. Ik heb weer een boel geleerd. Wat dat betreft slim van me om mee te gaan met wat lokale brouwers.
Verder veel lieve en gezellige mensen ontmoet, mooie biertjes geproefd en het weer was ook nog eens erg goed. De 2 uur terug met de trein naar het zuiden was een avontuur op zich maar alles is goed gekomen ;). Ik ben er volgend jaar zeker weer bij.

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 06:12 Mon 9/25/2017

Originally posted by tderoeck
Zo, de enige op heel Borefts die dit bier geproefd heeft... ?

https://www.ratebeer.com/beer/tommie-sjef-framboos/460501/

Zelfs op untappd heeft niemand een foto van de fles zelf. (Dat ze op untappd verkeerd inchecken verbaast uiteraard hoegenaamd niet.)

Iemand een verklaring? Is er toch een stiekeme fles of twee geschonken dan? Wij zijn verschillende keren weest kijken maar hebben nooit de Framboos aangeboden gezien.



Iemand zelf een fles meegebracht wellicht?

Overigens was er ook bij ons enige verwarring. Eerst stond Framboos-Cassis aangekondigd geloof ik, toen kwam er een FB-bericht van de Molen dat F-C vervangfen was door gewone Framboos, maar uiteindelijk bleek het toch weer F-C te zijn. Dus het is mij ook een raadsel wat het nu was, maar op het bord stond iig zeker Framboos-Cassis.

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 06:16 Mon 9/25/2017

Originally posted by Mallorn
Alleen jammer van die gast (volgens mij een local) die het nodig vond om een vriendin van mij hard aan de rugzak te trekken (tas kapot, vriendin over de zeik...). Was als geintje bedoeld zei hij, de lul.


Wtf..? I blame UT-gepeupel! ;)

Maar serieus, waar gaat dat over? Krijgen we nu -al dan niet als gevolg van het "succes" van UT- echt dat soort tuig op de festivals? Tijd om echt met pensioen te gaan denk ik...

 
tricksta_p
beers 12156 º places 413 º 06:22 Mon 9/25/2017

Ik zie een aantal ratings van de Beavertown Imperial Lord Smog Almighty, maar op Borefts werd toch echt de Ardbeg BA versie van dat bier geschonken: https://www.ratebeer.com/beer/beavertown-tempus-project-barrel-aged-imperial-lord-smog-almighty/439252/

 
joes
beers 93 º places 9 º 07:03 Mon 9/25/2017

Originally posted by Benzai
Originally posted by MarcoDL
Heerlijke festivaldag gehad, maar wat een hoop kutpaupers zeg, iemand vroeg me zelfs wat een IPA nou was. Prima als mensen zich interesseren in beter bier, maar doe dat dan op een of ander buurtfeestje en niet op borefts.


Ik ergerde me al kapot in de rij. Staan daar een paar vetbuikende vijftigers tegen mekaar te lullen dat 'ze wel 60 favorietjes hebben' vandaag en dat ze 'normaal niet van de 'ieh-paahs" zijn maar nu toch wel een paar willen drinken'. Ver-schrik-ke-lijk. Waarom wordt dit soort plebs toegelaten? Waarom? Serieus, hier is waarom ze NIET toegelaten moeten worden:

1. Men loopt in de weg
2. Men wekt irritatie op
3. Men drinkt (maakt) goed bier op waarvan ze geen idee hebben
4. Men is vetbuikig
en last but certainly not least nummer 5. Men moedigt andere vetbuikige onwetenden aan om in de weg te lopen, irritatie op te wekken, goed bier op te drinken en vetbuikig te zijn.

GA WEG!!


Maar het ergst zijn toch wel die gasten die terplekke op hun laptop gaan zitten werken.....

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 07:08 Mon 9/25/2017

Originally posted by joes
Maar het ergst zijn toch wel die gasten die terplekke op hun laptop gaan zitten werken.....



Of van die gasten die om een uurtje of 15.00 maar naar huis gaan, omdat ze alles al geticked hebben. En daarmee anderen die geen kaartje meer konden krijgen een dagje plezier onthouden :P

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 07:10 Mon 9/25/2017

Btw, ik vraag Tommie wel even of het nu Framboos of Framboos-Cassis was.

 
bierkoning
beers 20311 º places 431 º 07:19 Mon 9/25/2017

Originally posted by caesar
Btw, ik vraag Tommie wel even of het nu Framboos of Framboos-Cassis was.


Als hij weer aanspreekbaar is....