Diverse places problematikk 2017

Reads 3973 • Replies 52 • Started Friday, August 11, 2017 5:02:55 PM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
nilsas
beers 9562 º places 326 º 09:33 Wed 8/23/2017

Originally posted by Cunningham
Originally posted by gunnar
Det Gode Brygg på Sandnes, har lagt ned butikken i sentrum, og flyttet denne til Kvadrat kjøpesenter. Foreslår å retire denne, og opprette ny plass, den nye butikken er dobbelt så stor, med mulighet til å slå seg ned med en kaffekopp for en ølprat.


Følte de var mest riktig å bare endre adressen
Men......da stemmer ingen av plass ratingene.....alle må gå inn og endre

Puhhh
Så jeg la ned den "gamle". Litt enklere



Gunnar: Da blir det nytt tick

 
Bryne
places 1625 º 10:18 Wed 8/23/2017

Den er alt lagt til i min "back log" :-)

 
nilsas
beers 9562 º places 326 º 11:11 Wed 8/23/2017

Originally posted by Bryne
Den er alt lagt til i min "back log" :-)


Samme her, ’men avventer litt og ser om de øker utvalget som det gikk rykter om eler ikke først.

 
gunnar
beers 14335 º places 1096 º 11:27 Wed 8/23/2017

Jepp, same, same, håper de får en skikkelig growler fyller, slik som konkurrentene har. Grei nærbutikk for meg dette.....

 
gunnar
beers 14335 º places 1096 º 12:55 Fri 8/25/2017

Originally posted by Cunningham
Originally posted by gunnar
Det Gode Brygg på Sandnes, har lagt ned butikken i sentrum, og flyttet denne til Kvadrat kjøpesenter. Foreslår å retire denne, og opprette ny plass, den nye butikken er dobbelt så stor, med mulighet til å slå seg ned med en kaffekopp for en ølprat.


Følte de var mest riktig å bare endre adressen
Men......da stemmer ingen av plass ratingene.....alle må gå inn og endre

Puhhh
Så jeg la ned den "gamle". Litt enklere

Ser at begge 2 lokasjonene kommer opp ved søk på Det Gode Brygg, tror du at du kunne redigert navnet på den nyeste til : Det Gode Brygg-Kvadrat

 
Cunningham
admin
beers 14215 º places 1534 º 15:40 Fri 8/25/2017

Originally posted by gunnar
Originally posted by Cunningham
Originally posted by gunnar
Det Gode Brygg på Sandnes, har lagt ned butikken i sentrum, og flyttet denne til Kvadrat kjøpesenter. Foreslår å retire denne, og opprette ny plass, den nye butikken er dobbelt så stor, med mulighet til å slå seg ned med en kaffekopp for en ølprat.


Følte de var mest riktig å bare endre adressen
Men......da stemmer ingen av plass ratingene.....alle må gå inn og endre

Puhhh
Så jeg la ned den "gamle". Litt enklere

Ser at begge 2 lokasjonene kommer opp ved søk på Det Gode Brygg, tror du at du kunne redigert navnet på den nyeste til : Det Gode Brygg-Kvadrat



Det var nå voldsomt da

 
Inbreak
beers 9964 º 16:01 Sun 8/27/2017

Det som ligg ute som Kinn Bryggeri under plassar, er nok det som opprinnelig var det gamle bryggeriet, og etter kvart også flaskebutikken i Strandgata i sentrum, sjølv om adressa er endra til det som no er bryggeriet litt aust for sentrum. Veit ikkje om det er mulig å kjøpe øl der produksjonsbryggeriet ligg no, så det kan tenkast at denne muligens kan stengast ned. I Strandgata der bryggeriet starta opp til å begynne med, er det no igjen eit mindre bryggeri, til små batchar, eksperimentering, fatlagring, og Vesle Kinn, som er ein pøb. Korleis skal denne leggast ut i grunnen? Brewpub? Ein for pubben og ein for bryggeriet?

 
Cunningham
admin
beers 14215 º places 1534 º 01:05 Tue 8/29/2017

Originally posted by Inbreak
Det som ligg ute som Kinn Bryggeri under plassar, er nok det som opprinnelig var det gamle bryggeriet, og etter kvart også flaskebutikken i Strandgata i sentrum, sjølv om adressa er endra til det som no er bryggeriet litt aust for sentrum. Veit ikkje om det er mulig å kjøpe øl der produksjonsbryggeriet ligg no, så det kan tenkast at denne muligens kan stengast ned. I Strandgata der bryggeriet starta opp til å begynne med, er det no igjen eit mindre bryggeri, til små batchar, eksperimentering, fatlagring, og Vesle Kinn, som er ein pøb. Korleis skal denne leggast ut i grunnen? Brewpub? Ein for pubben og ein for bryggeriet?


Tja.....hvorfor skal de gjøre det så vanskelig for oss he he
Legg inn Vesle Kinn som brewpub. For det virker jo som om det er det
Og Kinn som bryggeri. De aller fleste bryggerier kan selge øl opp til 4,7% eller ha ølsmakinger på bryggeriet. Derfor kan de også legges inn som plass

 
gunnar
beers 14335 º places 1096 º 13:30 Tue 8/29/2017

Originally posted by Cunningham
Originally posted by gunnar
Originally posted by Cunningham
Originally posted by gunnar
Det Gode Brygg på Sandnes, har lagt ned butikken i sentrum, og flyttet denne til Kvadrat kjøpesenter. Foreslår å retire denne, og opprette ny plass, den nye butikken er dobbelt så stor, med mulighet til å slå seg ned med en kaffekopp for en ølprat.


Følte de var mest riktig å bare endre adressen
Men......da stemmer ingen av plass ratingene.....alle må gå inn og endre

Puhhh
Så jeg la ned den "gamle". Litt enklere

Ser at begge 2 lokasjonene kommer opp ved søk på Det Gode Brygg, tror du at du kunne redigert navnet på den nyeste til : Det Gode Brygg-Kvadrat



Det var nå voldsomt da



Ser du problemet, når jeg skal legge inn hvor ølen er kjøpt ?

 
Bryne
places 1625 º 10:44 Sat 9/16/2017

Nyborg og Ulset, burde ikkje begge desse to sortere under Åsane? Kva meiner Inbreak?