Ratebeer en andere ergernissen deel 6

Reads 32889 • Replies 521 • Started Monday, October 3, 2016 3:14:17 AM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
Maakun
beers 10309 º places 319 º 10:17 Mon 11/28/2016

Hopelijk krijg ik snel een Android van m’n werk dan!

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 10:55 Mon 11/28/2016

Apple en untappd, beide grote ergernissen idd.

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 12:54 Mon 11/28/2016

Pampus die zijn naam verandert. Ergernis!! Welke brouwerij is hier overigens de oorzaak van? Huyghe?

 
joes
beers 93 º places 9 º 13:23 Mon 11/28/2016

Originally posted by Benzai
Pampus die zijn naam verandert. Ergernis!! Welke brouwerij is hier overigens de oorzaak van? Huyghe?


Ik gok inderdaad Huyghe, vanwege Campus. Vanf nu Huyghe boycotten dus, hoewel ik dat eigenlijk al deed wegens smerig bier ....

 
ShivanDragon
beers 6880 º places 121 º 14:15 Mon 11/28/2016

Originally posted by Maakun
Ik gebruik Untappd alleen om Orval in te checken :-)
Maar ik heb net die app weer even gedownload en krijg meteen een melding van m’n iPhone dat hij verouderd is en problemen op m;n telefoon kan veroorzaken... (Dat is die BeerBuddy app, die andere doet het sowieso niet). Of is er nog een andere app?


ik gebruik idd beer buddy, maar alleen om snel te kijken welk bier ik al heb gehad als ik ergens in een winkel sta. die ander is idd Drama.. maar het is toch niet meer van deze (digitale) tijd geen fatsoenlijke app op de markt kunnen brengen..

 
Borresteijn
beers 11337 º places 404 º 02:27 Tue 11/29/2016

Een zekere brouwerij dicht bij mijn werk heeft het behaagd om hun bieren aan de deur voor niet minder te verkopen dan aan hun afnemers. Op zich OK, maar om er dan gewoon even rücksichtlos bijna €2 bovenop te gooien gaat er bij mij echt niet in. Leningen bij de Rabobank zijn blijkbaar gierend duur.

 
DutchDrebus
beers 6996 º places 47 º 09:36 Tue 11/29/2016

Originally posted by joes
Originally posted by Benzai
Pampus die zijn naam verandert. Ergernis!! Welke brouwerij is hier overigens de oorzaak van? Huyghe?


Ik gok inderdaad Huyghe, vanwege Campus. Vanf nu Huyghe boycotten dus, hoewel ik dat eigenlijk al deed wegens smerig bier ....


Ik snap dit oprecht niet. Voor mij mallelijk lullen natuurlijk, maar ik snap niet dat ze bij Pampus hun hakken niet in het zand zetten. Als ze nou 1 van hun bieren Campus hadden genoemd en daar was een probleem mee, oké dan rebrand je dat bier. Maar je hele brouwerijnaam aanpassen terwijl die naam niet eens overeenkomt snap ik echt niet. Het lijkt mij dat ze de naam eigenlijk al beu waren dan.

 
skortila
beers 6536 º places 295 º 10:42 Tue 11/29/2016

Ik ga mijn Huyghe ratings gewoon op 1 zetten. Wat een eikels.
Muv van de huurbrouwsels

 
bierkonijn
places 11 º 10:51 Tue 11/29/2016

Originally posted by DutchDrebus
Ik snap dit oprecht niet. Voor mij mallelijk lullen natuurlijk, maar ik snap niet dat ze bij Pampus hun hakken niet in het zand zetten. Als ze nou 1 van hun bieren Campus hadden genoemd en daar was een probleem mee, oké dan rebrand je dat bier. Maar je hele brouwerijnaam aanpassen terwijl die naam niet eens overeenkomt snap ik echt niet. Het lijkt mij dat ze de naam eigenlijk al beu waren dan.


Huyge zou Pampus al een jaar geleden aangeschreven hebben. Na veel over en weer geleuter werd hen duidelijk dat ze dit nooit gingen winnen tenzij ze er een hoop geld tegenaan zouden gooien. En dat moet je maar net ergens hebben liggen.

 
MonsterMagnet
beers 1955 º places 15 º 12:37 Tue 11/29/2016

Originally posted by bierkonijn
Originally posted by DutchDrebus
Ik snap dit oprecht niet. Voor mij mallelijk lullen natuurlijk, maar ik snap niet dat ze bij Pampus hun hakken niet in het zand zetten. Als ze nou 1 van hun bieren Campus hadden genoemd en daar was een probleem mee, oké dan rebrand je dat bier. Maar je hele brouwerijnaam aanpassen terwijl die naam niet eens overeenkomt snap ik echt niet. Het lijkt mij dat ze de naam eigenlijk al beu waren dan.


Huyge zou Pampus al een jaar geleden aangeschreven hebben. Na veel over en weer geleuter werd hen duidelijk dat ze dit nooit gingen winnen tenzij ze er een hoop geld tegenaan zouden gooien. En dat moet je maar net ergens hebben liggen.

Het lijkt me een verstandige beslissing, hoe lullig, en in mijn ogen onterecht, de aanleiding ook zijn. Je kunt enorm veel geld en energie verspillen in een strijd die je hoogstwaarschijnlijk niet gaat winnen. Dat geld en die energie kun je beter steken in een nieuwe naam en het brouwen van bier lijkt me.