Rydde og slette sen sommer 2017

Reads 5853 • Replies 83 • Started Thursday, August 10, 2017 7:31:15 AM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
Inbreak
beers 9964 º 10:32 Mon 8/28/2017

Originally posted by Cunningham
Originally posted by Inbreak
Då har dei i tilfelle endra det frå rett til feil (skrivemåte) no. På helvetesjølet stod det 2016 med lita skrift snudd 90 grader heilt til slutt. Er den nye med feil 2017 då?


kanskje det faktisk er et nytt tick Kai Sindre
en måte å skille årgangene - en ny feil hvert år
må vel spørre bryggeriet.....


Kan aldri tenke meg at det er forskjellige øl sjølv om det er årgang

 
Inbreak
beers 9964 º 10:33 Mon 8/28/2017

Originally posted by Cunningham
Originally posted by Inbreak
Dei vanlige syndarane:
Lindheim / Breakside Brewery Wunderlust
Grünerløkka Brygghus Chorongi Jaffestout

Bakke Brew - i tråd med Bryggeri/Brewery, kunne ikkje Brew strengt tatt vore utelatt her?

En Liten Øl - kunne ikkje dette blitt korta til ELØ?
Det er ELØ som er i hovedfokus på labelen.

En Liten Øl Granitt Mørk Lager - Granitt skal stå til slutt
En Liten Øl Krystall Glitrende Juleøl - Krystall skal stå til slutt
En Liten Øl Marmor Gyllen Pilsner - Marmor skal stå til slutt


det med ELØ hørtes ikke så dumt ut
for noen teite navn forresten


Tullenavn ja

 
Inbreak
beers 9964 º 12:12 Mon 8/28/2017

Originally posted by nilsas
Originally posted by Cunningham
det med ELØ hørtes ikke så dumt ut


Burde vurdert ELO. Det å søke på æøå på rb er nyttesløst og ser ikke ut som der skjer noen forbedringer der heller.

ELO var foresten for de som mimrer tilbeake også ei god gruppe.


Funkar fint å søke med ø. Søk for eksempel etter Ølkymisten...

 
Inbreak
beers 9964 º 12:40 Mon 8/28/2017

E. C. Dahls Bryggeri Beta Lindis

 
Inbreak
beers 9964 º 13:02 Mon 8/28/2017

Monkey Brew Demn Box 2017
=
Monkey Brew Demon Box 2017

 
nilsas
beers 9562 º places 326 º 13:18 Mon 8/28/2017

Originally posted by Inbreak
Originally posted by nilsas
Originally posted by Cunningham
det med ELØ hørtes ikke så dumt ut


Burde vurdert ELO. Det å søke på æøå på rb er nyttesløst og ser ikke ut som der skjer noen forbedringer der heller.

ELO var foresten for de som mimrer tilbeake også ei god gruppe.


Funkar fint å søke med ø. Søk for eksempel etter Ølkymisten...


For meg funker det fint når jeg bruker "søkeboks nr2" etter at det først har feilet og oppgitt rabiate tegn for æøå. Øverste søkebox er det 50/50 p, jam greier søket.

 
Beer5000
beers 10684 º places 284 º 15:20 Tue 8/29/2017

Bedre føre var eller noe slikt. Opprettet akkurat Qvart Gandalitt. Denne ble også servert under årets Duggfrisk men hadde da altså navnet Glory Days og kan tenkes å dukke opp på andre festivaler. Kan junior opprette denne som en alias. (Dette er bekreftet med brygger)

 
Cunningham
admin
beers 14215 º places 1534 º 16:30 Tue 8/29/2017

Originally posted by Beer5000
Bedre føre var eller noe slikt. Opprettet akkurat Qvart Gandalitt. Denne ble også servert under årets Duggfrisk men hadde da altså navnet Glory Days og kan tenkes å dukke opp på andre festivaler. Kan junior opprette denne som en alias. (Dette er bekreftet med brygger)



done

 
Sigmund
beers 13431 º places 448 º 16:33 Tue 8/29/2017

Originally posted by Sigmund
Originally posted by Inbreak
Originally posted by Sigmund
Har sendt inn melding om navnekorrigering på denne: https://www.ratebeer.com/Ratings/Beer/Beer-Ratings.asp?BeerID=474549 . Korrekt navn i følge etiketten er Geiranger Helvetesgjølet Quadrupel.

Untappd har samme feilen, så her har nok noen brukt untappd som referanse når de la ølet inn på RateBeer. Det er ikke alltid like lurt.


Trur du må få deg nye briller Sigmund, eller så har du fått ei spesialflaske med skrivefeil. Det rette er som først navngitt, Helvetesjølet, og det var eg overbevist om med ein gang. Eg har aldri sett gjøl som skrivemåte på jøl (juv) før. Så det er berre å gjere retrett Henrik, og endre tilbake til Helvetesjølet. Bilde av flaska er lagt inn som bevis. :-)
Flaskene som er ankommet Cardinal har den skrivemåten jeg har angitt. Kan ta bilde når jeg er tilbake, er i Aberdeen nå.



Etiketten er behørig avfotografert nå, men får ikke lastet opp bildet her, Hvis Inbreak og Cunningham sender meg deres e-postadresser på PM /beermail, så skal jeg sende dere bildet som vedlegg.

 
Beer5000
beers 10684 º places 284 º 01:04 Wed 8/30/2017

Originally posted by Cunningham
Originally posted by Beer5000
Bedre føre var eller noe slikt. Opprettet akkurat Qvart Gandalitt. Denne ble også servert under årets Duggfrisk men hadde da altså navnet Glory Days og kan tenkes å dukke opp på andre festivaler. Kan junior opprette denne som en alias. (Dette er bekreftet med brygger)



done


Kjapt, trygt og billig - det var gutten sin det!