Stat-check: aantal brouwerijen

Reads 1275 • Replies 15 • Started Friday, May 12, 2017 10:02:38 AM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
caesar
beers 7642 º places 411 º 05:35 Tue 5/16/2017

Originally posted by BorresteijnBen wel gestopt met de meeste nieuwe NL brouwerijen te checken. Veel te veel matige homebrew die door vriendjes en kennissen opgepijpt wordt met als gevolg een volwaardige batch op zijn minst overbodig bier.


Helemaal mee eens, dit is de reden dat ik alle lokale festivals stelselmatig links laat liggen. Maar wat is ’homebrew’ dan volgens jou? Ik moest dat pas geleden nog verantwoorden hier op het forum :P

 
Countbeer
beers 6586 º places 259 º 05:59 Tue 5/16/2017

Originally posted by caesar
Originally posted by BorresteijnBen wel gestopt met de meeste nieuwe NL brouwerijen te checken. Veel te veel matige homebrew die door vriendjes en kennissen opgepijpt wordt met als gevolg een volwaardige batch op zijn minst overbodig bier.


Helemaal mee eens, dit is de reden dat ik alle lokale festivals stelselmatig links laat liggen. Maar wat is ’homebrew’ dan volgens jou? Ik moest dat pas geleden nog verantwoorden hier op het forum :P

Ik heb laatst een homebrew mogen proeven die de meeste bieren hier een poepie liet ruiken!
Ben ook benieuwd, al denk ik t wel te snappen Rob...

 
Borresteijn
beers 11337 º places 404 º 08:09 Tue 5/16/2017

Wat begrijpen jullie niet aan matig?

Ik mag overigens hopen dat de homebrew beter was dan het uiteindelijke commerciële resultaat in de meeste gevallen. Bindende tip: laat het niet bij NHB brouwen.

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 08:31 Tue 5/16/2017

Ik begrijp het prima hoor, haha. Ik vind de goede nieuwe brouwerijen/brouwfirma’s op 1 hand te tellen zo ongeveer, terwijl er een veelvoud is begonnen.

 
Countbeer
beers 6586 º places 259 º 09:45 Tue 5/16/2017

Originally posted by Borresteijn
Wat begrijpen jullie niet aan matig?

Ik mag overigens hopen dat de homebrew beter was dan het uiteindelijke commerciële resultaat in de meeste gevallen. Bindende tip: laat het niet bij NHB brouwen.

Dus homebrew en matig noem jij in een zin? Mits mogelijk.