Bugs

Reads 4939 • Replies 63 • Started Thursday, June 22, 2017 4:20:50 AM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
caesar
beers 7642 º places 411 º 06:26 Thu 6/29/2017

Originally posted by Maakun
Originally posted by Benzai

Het is toch bekend dat als een bier meer dan 100 resultaten heeft je dan alles boven 101 niet kunt zien? Dus dan zoek je op een andere manier, zoals op stone India. Als er mensen zijn die zoeken op Stone IPA en dan concluderen dat het niet vindbaar is, en niet snappen dat ze dan bijvoorbeeld via zoeken op Stone India (omdat men niet weet dat I voor India staat) het wel kunnen vinden, dan vind ik dat maar dom. Tuurlijk, je kunt het zo maken dat Stone IPA eerder komt bovendrijven wat bekende naam etc etc maar het argument "niet vindbaar" vind ik echt onzin. Er mag toch ook wel een beetje nadenken verwacht worden? Althans, zo erg I dat toch niet?



Kom ff een dagje bij ons op de klantenservice werken en vertel alle bellers zo’n verhaal aub :-)


Als iemand daartoe in staat is, is het wel Benzai :P

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 07:55 Thu 6/29/2017

Originally posted by caesar
Originally posted by Maakun
Originally posted by Benzai

Het is toch bekend dat als een bier meer dan 100 resultaten heeft je dan alles boven 101 niet kunt zien? Dus dan zoek je op een andere manier, zoals op stone India. Als er mensen zijn die zoeken op Stone IPA en dan concluderen dat het niet vindbaar is, en niet snappen dat ze dan bijvoorbeeld via zoeken op Stone India (omdat men niet weet dat I voor India staat) het wel kunnen vinden, dan vind ik dat maar dom. Tuurlijk, je kunt het zo maken dat Stone IPA eerder komt bovendrijven wat bekende naam etc etc maar het argument "niet vindbaar" vind ik echt onzin. Er mag toch ook wel een beetje nadenken verwacht worden? Althans, zo erg I dat toch niet?



Kom ff een dagje bij ons op de klantenservice werken en vertel alle bellers zo’n verhaal aub :-)


Als iemand daartoe in staat is, is het wel Benzai :P


Haha met plezier :P

 
DutchDrebus
beers 6996 º places 47 º 11:36 Thu 6/29/2017

Ik zocht gister "handle in hand" en kreeg zo’n beetje alle resultaten waar ’handle’ in zat. Ik heb het idee dat je eerst bij zo’n zoekopdracht slechts 1 resultaat zou krijgen. Meestal als je meerdere woorden pakte dan had je eerder de kans niks te vinden dan teveel zeg maar.

Is dat veranderd of zit dat alleen in m’n hoofd? :P