Proeverijtje iemand?

Reads 12289 • Replies 157 • Started Sunday, September 17, 2017 5:10:48 PM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
Countbeer
beers 6586 º places 259 º 09:54 Mon 10/23/2017

Originally posted by MarcoDL
Originally posted by caesar
Ik heb zowaar ook weer wat geleerd: het fenomeen raffle. Eigenlijk zou dat natuurlijk in het ergernissen-topic horen. Net als het feit dat de meeste mensen die aan een raffle meedoen, "eigenlijk eerst 3000 belgian ales zouden moeten proeven, voordat ze uberhaupt een trillium in handen horen te krijgen" (en ik parafraseer onze aan buikexpansiedriften lijdende gastheer :P).


Vorige week won zo'n '100 biertjes gedronken' boer een BCBS Vanilla Rye, zeer ergeniswekkend idd.


Tja, de kans te winnen is groter wanneer je meedoet. Gun je medemens ook eens mooi bier!
Leuk toch voor die "boer".

 
Countbeer
beers 6586 º places 259 º 10:00 Mon 10/23/2017

Originally posted by Countbeer
Originally posted by MarcoDL
Originally posted by caesar
Ik heb zowaar ook weer wat geleerd: het fenomeen raffle. Eigenlijk zou dat natuurlijk in het ergernissen-topic horen. Net als het feit dat de meeste mensen die aan een raffle meedoen, "eigenlijk eerst 3000 belgian ales zouden moeten proeven, voordat ze uberhaupt een trillium in handen horen te krijgen" (en ik parafraseer onze aan buikexpansiedriften lijdende gastheer :P).


Vorige week won zo'n '100 biertjes gedronken' boer een BCBS Vanilla Rye, zeer ergeniswekkend idd.


Tja, de kans te winnen is groter wanneer je meedoet. Gun je medemens ook eens mooi bier!
Leuk toch voor die "boer".


En die 100 bieren zijn dat 100 check ins? 100 ratings? 100 pils? 100 whales? :P

 
ShivanDragon
beers 6880 º places 121 º 10:13 Mon 10/23/2017

Originally posted by Maakun
Originally posted by ShivanDragon
Bjorn heeft idd zijn Bolita erop gezet, het lijkt erop dat hij hem vol gaat krijgen

linkje....


Ik neem aan dat 10% van de winst mijn kant op komt :-)


Of je neemt een spotje en je hebt kans op 3 mooie bieren ;)

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 10:17 Mon 10/23/2017

Originally posted by Borresteijn
Haha, rrrrriiiiiiigggght. Mooie rant.
Ik had even gemist dat de nitwit degene was die het bier gaat verloten ipv wint tijdens een verloting. Zou inhouden dat ze wel iets weten van de biermarkt en dus niet zo idioot zijn als je denkt.


Ja je moet idioten niet lezen als domme mensen maar meer als n00bs

 
DutchDrebus
beers 6996 º places 47 º 14:22 Mon 10/23/2017

Bizarre wereld idd. Wel mooi om mee te kijken.

Zag mn verjaardagscadeau met glas voorbij komen voor 45x 5 euro.

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 15:26 Mon 10/23/2017

Originally posted by DutchDrebus
Bizarre wereld idd. Wel mooi om mee te kijken.

Zag mn verjaardagscadeau met glas voorbij komen voor 45x 5 euro.


Go for it. Als ik m'n investering dubbel terug krijg heb je nog steeds een prima bedrag over ;)

 
PotjeBier
beers 4514 º places 13 º 20:02 Mon 10/23/2017

Ik zat ook een tijdje in die raffle groep (nooit om gevraagd overigens), maar toen iemand de onlangs uitgebrachte 2 bieren van Tommie Sjef neerzette voor totaal €100,- was ik er wel klaar mee. Bye bye!
Overigens had Patrick Verhoeven (die aan coeliaki lijdt en dus geen bier meer mag drinken) ook wel eens wat geraffled, maar de opbrengsten daarvan gingen 100% naar een goed doel. Daar heb ik wel aan meegedaan, en met plezier niets gewonnen.

 
MarcoDL
beers 9631 º places 213 º 03:26 Tue 10/24/2017

Ik begrijp het ook wel als mensen bier raffelen dat ze dubbel hebben, niet erg lekker vinden, etc. Zeker als het voor een goed doel is. Maar mensen die puur voor het geld gaan mogen van mij een bierverbod krijgen. (zoals idd die kerel die Tommie's meteen voor woekerprijzen aanbiedt.)

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 03:49 Tue 10/24/2017

Originally posted by MarcoDL
Ik begrijp het ook wel als mensen bier raffelen dat ze dubbel hebben, niet erg lekker vinden, etc. Zeker als het voor een goed doel is. Maar mensen die puur voor het geld gaan mogen van mij een bierverbod krijgen. (zoals idd die kerel die Tommie's meteen voor woekerprijzen aanbiedt.)


Hoe heette die ergerniswekkende idioot dan? Naming and shaming graag :P

 
joes
beers 93 º places 9 º 04:29 Tue 10/24/2017

Stelletje jaloerse kinderen. Dit is toch gewoon een kwestie van 'vraag en aanbod' en 'wat de gek er voor geeft'?

:-)