Rydde og slette tidlig høst 2017

Reads 6854 • Replies 91 • Started Wednesday, September 13, 2017 11:19:46 PM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
Inbreak
beers 9964 º 12:40 Thu 10/26/2017

Bite my shiny metal ass...!!

 
Inbreak
beers 9964 º 12:42 Thu 10/26/2017

Amundsen oppdelinga er vel ikkje ferdigstillt reknar eg med?
Amundsen Lush - Raspberry Lime skal vel i alle fall flyttast frå spiseriet til bryggeriet.
Ingen aning om Amundsen Lush - Blueberry Lavender.
Og den nye Lush som er lagt til på bryggeriet, alias for eit kvart?

Brygghus kan vel fjernast frå Voss / Borg Brugghus Smalahove Stout.

Feilskrive Grünerløkka på denne: Voss / Grunerløkka Ut På Tur (2017)

Små forbokstavar? Lervig Tiramisu cappuccino stout

Maltmons kan vel opprettast som commissioner?
Grünerløkka Red Army og Grünerløkka Stretford End er i alle fall brygga av Grünerløkka for Maltmons.

 
Inbreak
beers 9964 º 12:43 Thu 10/26/2017

Merkelige greier. Av ein eller annen grunn vert ikkje og-tegnet godtatt i forumpostane lenger. Posten ser ut som den er lagt til, men alt etter og-tegnet er kutta. Men lastar eg sida på nytt er ikkje posten lagt til likevel.....

 
gunnar
beers 14335 º places 1096 º 15:07 Thu 10/26/2017

Originally posted by Inbreak

Brygghus kan vel fjernast frå Voss / Borg Brugghus Smalahove Stout.



Må ikke fjernes, hvem tror du den vil assosieres med da?

 
Inbreak
beers 9964 º 15:13 Thu 10/26/2017

Resten i forhold til samarbeid og info kan stå i infofeltet. Borg er Borg enten det er det eine eller det andre.

 
Inbreak
beers 9964 º 15:14 Thu 10/26/2017

Skjer det noke med desse 2 Bad Santa øla? Det kan jo ikkje vere noke anna enn det same, laga for Bonum, først brygga under "Sørøst" på Ode, deretter på Sundbytunet.

 
Inbreak
beers 9964 º 15:37 Thu 10/26/2017

Originally posted by Beer5000
Er ikke mulig å få opp øllister over bryggerier som har mange øl (temporary står det). Søkte derfor opp Nøgne Ø Smaken av... Rhubarb på forskjellig vis uten å få noe treff. La den så inn, men den er fortsatt ikke søkbar (søker ikke med bokstaven Ø). Usansynlig at ingen skal ha registrert denne tidligere, så jeg regner med den ligger dobbelt nå, men den er altså usynlig for meg akkurat nå.


Prøv å søk etter "Nøgne Jul" du....
What the actual fuck....!!!

 
Cunningham
admin
beers 14215 º places 1534 º 17:19 Thu 10/26/2017

Originally posted by Inbreak
Originally posted by Beer5000
Er ikke mulig å få opp øllister over bryggerier som har mange øl (temporary står det). Søkte derfor opp Nøgne Ø Smaken av... Rhubarb på forskjellig vis uten å få noe treff. La den så inn, men den er fortsatt ikke søkbar (søker ikke med bokstaven Ø). Usansynlig at ingen skal ha registrert denne tidligere, så jeg regner med den ligger dobbelt nå, men den er altså usynlig for meg akkurat nå.


Prøv å søk etter "Nøgne Jul" du....
What the actual fuck....!!!


Dra mæ nå langsomt inn i ........hva i syke helv....

 
nilsas
beers 9562 º places 326 º 00:42 Fri 10/27/2017

Originally posted by Cunningham
Originally posted by Inbreak
Originally posted by Beer5000
Er ikke mulig å få opp øllister over bryggerier som har mange øl (temporary står det). Søkte derfor opp Nøgne Ø Smaken av... Rhubarb på forskjellig vis uten å få noe treff. La den så inn, men den er fortsatt ikke søkbar (søker ikke med bokstaven Ø). Usansynlig at ingen skal ha registrert denne tidligere, så jeg regner med den ligger dobbelt nå, men den er altså usynlig for meg akkurat nå.


Prøv å søk etter "Nøgne Jul" du....
What the actual fuck....!!!


Dra mæ nå langsomt inn i ........hva i syke helv....


Er vel de som kalles "Nøgne Jul med din glede" men de kunne da i det minste kommet opp med noe bedre enn Ringnes. De har ennå et lite stykke arbeid igjen å søke indexeringen i RB.

 
nilsas
beers 9562 º places 326 º 02:21 Sat 10/28/2017

Fjordfolk Hoser Wine - Barely Brew
Bør nok endres til Brwon Ale, Noen Barley wine er det i alle fall ikke.