Slowchatje 8

Reads 32917 • Replies 372 • Started Wednesday, May 3, 2017 8:05:55 AM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
bierkoning
beers 20265 º places 431 º 07:28 Fri 6/9/2017

Originally posted by caesar
Als RB moet je natuurlijk momenteel even oppassen met welke mening je ook hebt, dus laat ik het vrij neutraal houden. Onze biervriendin Fiona stopt met een van haar succesverhalen: http://www.nationalebierbank.nl/nieuws/10/de_nationale_bierbank_stopt_per_1_januari_2018

Het ook zo succesvolle en zeer gewaardeerde PINT omschreef het in 2014 als volgt, toen zij aan dit schitterende initiatief de gouden PINT uitreikte:

Voorafgaand aan het PINT Bokbier Festival in de Beurs van Berlage in Amsterdam heeft de Nationale Bierbank de jaarlijkse Gouden PINT ontvangen. Dit is de belangrijkste bierprijs in Nederland. De beide initiatiefnemers, Fiona de Lange en Felix Wilbrink, hebben de prijs in ontvangst genomen.

In een fort in de Westbeemster wordt een selectie aan bieren gecontroleerd en professioneel opgeslagen. Op deze wijze winnen deze bieren aan smaakdiepgang. Het zijn dus niet alleen wijnen, cognacs en whiskeys die aan kwaliteit kunnen winnen door ze te bewaren De bewaardatum krijgt een andere dimensie! Het maakt voor een groter publiek de veelzijdigheid en de complexiteit van bier zichtbaar. Zie ook www.nationalebierbank.nl

De Nationale Bierbank is volgens de jury een initiatief dat durf en ondernemingsgeest uitstraalt en het natuurproduct bier op een nog hoger plan tilt. Geen eendagsvlieg, deze Bierbank, maar een kwaliteitsinitiatief waar we lang plezier aan kunnen beleven!

De Gouden PINT is voor een persoon of organisatie die zich de afgelopen periode op een aansprekende wijze verdienstelijk heeft gemaakt voor de verdere ontwikkeling van de Nederlandse biercultuur.


Maar dit zagen we natuurlijk nooit aankomen :P


Ach ja PINT...

 
Countbeer
beers 6586 º places 259 º 08:09 Fri 6/9/2017

Originally posted by caesar
Als RB moet je natuurlijk momenteel even oppassen met welke mening je ook hebt, dus laat ik het vrij neutraal houden. Onze biervriendin Fiona stopt met een van haar succesverhalen: http://www.nationalebierbank.nl/nieuws/10/de_nationale_bierbank_stopt_per_1_januari_2018

Het ook zo succesvolle en zeer gewaardeerde PINT omschreef het in 2014 als volgt, toen zij aan dit schitterende initiatief de gouden PINT uitreikte:

Voorafgaand aan het PINT Bokbier Festival in de Beurs van Berlage in Amsterdam heeft de Nationale Bierbank de jaarlijkse Gouden PINT ontvangen. Dit is de belangrijkste bierprijs in Nederland. De beide initiatiefnemers, Fiona de Lange en Felix Wilbrink, hebben de prijs in ontvangst genomen.

In een fort in de Westbeemster wordt een selectie aan bieren gecontroleerd en professioneel opgeslagen. Op deze wijze winnen deze bieren aan smaakdiepgang. Het zijn dus niet alleen wijnen, cognacs en whiskeys die aan kwaliteit kunnen winnen door ze te bewaren De bewaardatum krijgt een andere dimensie! Het maakt voor een groter publiek de veelzijdigheid en de complexiteit van bier zichtbaar. Zie ook www.nationalebierbank.nl

De Nationale Bierbank is volgens de jury een initiatief dat durf en ondernemingsgeest uitstraalt en het natuurproduct bier op een nog hoger plan tilt. Geen eendagsvlieg, deze Bierbank, maar een kwaliteitsinitiatief waar we lang plezier aan kunnen beleven!

De Gouden PINT is voor een persoon of organisatie die zich de afgelopen periode op een aansprekende wijze verdienstelijk heeft gemaakt voor de verdere ontwikkeling van de Nederlandse biercultuur.


Maar dit zagen we natuurlijk nooit aankomen :P

Hahaha

 
Borresteijn
beers 11323 º places 404 º 09:15 Fri 6/9/2017

Zijn er überhaupt mensen die hier gebruik van hebben gemaakt?

 
Maakun
beers 10309 º places 319 º 09:58 Fri 6/9/2017

Niet zo negatief graag over deze mooie opslagplaats van prachtige InBev Grand Prestige

 
joes
beers 93 º places 9 º 16:40 Sat 6/10/2017

Hier nog Struise fanboys die naar het festival zijn geweest vandaag?

 
Countbeer
beers 6586 º places 259 º 17:07 Sat 6/10/2017

Originally posted by joes
Hier nog Struise fanboys die naar het festival zijn geweest vandaag?

Zijn er hier Struise fanboys?!

 
RW80
beers 3114 º places 33 º 05:04 Sun 6/11/2017

Geen Struise voor mij dit weekend, ik pak zo het ov voor het festival in Deventer.

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 15:52 Tue 6/13/2017

Ik zit erover te denken om een dagje op en neer naar Duitsland te rijden, om wat fijne Duitse kellerbieren en weizens enzo in te slaan. Wat zijn de beste plekken daarvoor? Een zoektocht langs onze places sectie geeft me wel een idee, maar ik ben niet per se op zoek naar de aanwezigheid van hippe craft IPAs en daar worden places toch vaak hoger door gescoord.

 
MarcoDL
beers 9631 º places 213 º 16:37 Tue 6/13/2017

Originally posted by caesar
...aanwezigheid van hippe craft IPAs (...) worden places toch vaak hoger gescoord.


En terecht.

 
bierkoning
beers 20265 º places 431 º 16:48 Tue 6/13/2017

Ik zou gewoon naar Greven rijden. Uurtje over de grens en een mooie mix van craft en bieren uit Frankenland, die normaal lastig te vinden zijn.