Voer voor de admins #6

Reads 28563 • Replies 395 • Started Thursday, May 4, 2017 8:09:24 PM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
caesar
beers 7642 º places 411 º 06:24 Mon 5/22/2017

Ik ben bang dat ik deze zal moeten aliasen, tenzij er een full batch van gemaakt wordt. Heeft iemand toevallig inside info daarover?
https://www.ratebeer.com/beer/beername/513024/

 
bierkoning
beers 20277 º places 431 º 09:42 Mon 5/22/2017

Ik ben het wel met je eens: riekt naar aliassen

 
PotjeBier
beers 4514 º places 13 º 11:19 Mon 5/22/2017

Originally posted by Borresteijn
De versie van Wittenburg was ook een brouwsel met eigen inbreng. En een verschrikkelijk slechte. Die zou ik sowieso niet samenvoegen met de meest recente.
Vorige Troost versie en deze zit nog een ABV verschil in (>10% met huidige), maar als de intentie was om exact hetzelfde te zijn is het niet meer dan logisch dat de laatste 2 versie iig gealiased worden.


Mmm, die 6.4% vs. 7.1% had ik even gemist. Dat is wel een punt.

 
Maakun
beers 10309 º places 319 º 12:34 Mon 5/22/2017

Originally posted by caesar
Ik ben bang dat ik deze zal moeten aliasen, tenzij er een full batch van gemaakt wordt. Heeft iemand toevallig inside info daarover?
https://www.ratebeer.com/beer/beername/513024/


Ik heb m toegevoegd omdat er wel meerdere kegs van zijn gemaakt volgens die kerel van het Uiltje die je ook op de foto ziet. Maar tegenwoordig is een full-batch wel erg groot daar dus dat zal het wel niet zijn. Ik heb het speciaal nagevraagd en het basisbier zou wel gewoon hetzelfde bier zijn.

 
Christos
beers 6111 º places 110 º 14:00 Sun 5/28/2017

Wat is het verhaal achter Batches Brewery uit Berlicum? Ik zie dat hun Muntel Juice unrateable is, terwijl bestaat wel een Muntel Juice van Uthoka. (was van de tap bij het bierfestival in Den Bosch samen met Ice Ice Baby)
Muntel juice en Ice Ice Baby zijn ook in fles verkrijgbaar.

Batches Brewery heeft wel een kvk nummer en flessen commerciel verkrijgbaar, lijkt me wel als een legit entry, toch?

 
joes
beers 93 º places 9 º 14:31 Sun 5/28/2017

Originally posted by Christos
Wat is het verhaal achter Batches Brewery uit Berlicum? Ik zie dat hun Muntel Juice unrateable is, terwijl bestaat wel een Muntel Juice van Uthoka. (was van de tap bij het bierfestival in Den Bosch samen met Ice Ice Baby)
Muntel juice en Ice Ice Baby zijn ook in fles verkrijgbaar.

Batches Brewery heeft wel een kvk nummer en flessen commerciel verkrijgbaar, lijkt me wel als een legit entry, toch?


Volgens mij is Batches een samenwerking tussen D’n Droak en Uthoka. Een appart ’bedrijf’ dat vooral eenmalige brouwsels uit gaat brengen. Succes admin.

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 05:20 Mon 5/29/2017

Originally posted by joes
Originally posted by Christos
Wat is het verhaal achter Batches Brewery uit Berlicum? Ik zie dat hun Muntel Juice unrateable is, terwijl bestaat wel een Muntel Juice van Uthoka. (was van de tap bij het bierfestival in Den Bosch samen met Ice Ice Baby)
Muntel juice en Ice Ice Baby zijn ook in fles verkrijgbaar.

Batches Brewery heeft wel een kvk nummer en flessen commerciel verkrijgbaar, lijkt me wel als een legit entry, toch?


Volgens mij is Batches een samenwerking tussen D’n Droak en Uthoka. Een appart ’bedrijf’ dat vooral eenmalige brouwsels uit gaat brengen. Succes admin.


De voormalige Batches was toegevoegd in augustus vorig jaar, toen het nog geen kvk had. Vandaar de U. Ik heb het inmiddels ondergebracht bij die Uthoka Brouwstudio en de hele Batches brouwerij gedeleted. Het is feitelijk gewoon een handelsmerk van een ’brouwerij’.

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 05:23 Mon 5/29/2017

Originally posted by Maakun
Originally posted by caesar
Ik ben bang dat ik deze zal moeten aliasen, tenzij er een full batch van gemaakt wordt. Heeft iemand toevallig inside info daarover?
https://www.ratebeer.com/beer/beername/513024/


Ik heb m toegevoegd omdat er wel meerdere kegs van zijn gemaakt volgens die kerel van het Uiltje die je ook op de foto ziet. Maar tegenwoordig is een full-batch wel erg groot daar dus dat zal het wel niet zijn. Ik heb het speciaal nagevraagd en het basisbier zou wel gewoon hetzelfde bier zijn.


Duidelijk, dan voldoet het helaas niet aan de regels voor een separate entry.

 
Borresteijn
beers 11327 º places 404 º 05:30 Mon 5/29/2017

Originally posted by caesar
De voormalige Batches was toegevoegd in augustus vorig jaar, toen het nog geen kvk had. Vandaar de U. Ik heb het inmiddels ondergebracht bij die Uthoka Brouwstudio en de hele Batches brouwerij gedeleted. Het is feitelijk gewoon een handelsmerk van een ’brouwerij’.


Net als Merciless bedoel je?

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 05:36 Mon 5/29/2017

Originally posted by Borresteijn
Originally posted by caesar
De voormalige Batches was toegevoegd in augustus vorig jaar, toen het nog geen kvk had. Vandaar de U. Ik heb het inmiddels ondergebracht bij die Uthoka Brouwstudio en de hele Batches brouwerij gedeleted. Het is feitelijk gewoon een handelsmerk van een ’brouwerij’.


Net als Merciless bedoel je?


Dat hoort wat mij betreft ook niet een aparte brouwerij te zijn nee, zeker niet nu ze er geen fluit meer aan doen.