Voer voor de admins #6

Reads 28574 • Replies 395 • Started Thursday, May 4, 2017 8:09:24 PM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
caesar
beers 7642 º places 411 º 01:29 Thu 6/8/2017

Er zijn trouwens van die zielige Amerikaanse brouwers, die nadat hun request for removal afgewezen werd, zelf hebben geprobeerd hun entries op RB te saboteren. Mocht je zoiets kinderachtigs opvallen in de (NL) database, let me know. En als je de dader ziet, sla hem dan gemoedelijk op zijn bakkes en koop nooit meer zijn bier. :P

 
Borresteijn
beers 11327 º places 404 º 02:04 Thu 6/8/2017

Originally posted by caesar
Er zijn trouwens van die zielige Amerikaanse brouwers, die nadat hun request for removal afgewezen werd, zelf hebben geprobeerd hun entries op RB te saboteren. Mocht je zoiets kinderachtigs opvallen in de (NL) database, let me know. En als je de dader ziet, sla hem dan gemoedelijk op zijn bakkes en koop nooit meer zijn bier. :P


Wat een treurnis zeg.

 
bierkoning
beers 20278 º places 431 º 03:00 Thu 6/8/2017

Originally posted by caesar
Er zijn trouwens van die zielige Amerikaanse brouwers, die nadat hun request for removal afgewezen werd, zelf hebben geprobeerd hun entries op RB te saboteren. Mocht je zoiets kinderachtigs opvallen in de (NL) database, let me know. En als je de dader ziet, sla hem dan gemoedelijk op zijn bakkes en koop nooit meer zijn bier. :P


Dat geldt ook voor mij. Laat het Cees en mij weten. Dan gaan we herstelwerk doen. En als het echt niet anders kan naming and shaming

 
Bullit
beers 6227 º 04:10 Thu 6/8/2017

Originally posted by caesar
Er zijn trouwens van die zielige Amerikaanse brouwers, die nadat hun request for removal afgewezen werd, zelf hebben geprobeerd hun entries op RB te saboteren. Mocht je zoiets kinderachtigs opvallen in de (NL) database, let me know. En als je de dader ziet, sla hem dan gemoedelijk op zijn bakkes en koop nooit meer zijn bier. :P

Heb je voorbeelden van bieren die ze probeerden aan te passen?

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 04:33 Thu 6/8/2017

Originally posted by Bullit
Originally posted by caesar
Er zijn trouwens van die zielige Amerikaanse brouwers, die nadat hun request for removal afgewezen werd, zelf hebben geprobeerd hun entries op RB te saboteren. Mocht je zoiets kinderachtigs opvallen in de (NL) database, let me know. En als je de dader ziet, sla hem dan gemoedelijk op zijn bakkes en koop nooit meer zijn bier. :P

Heb je voorbeelden van bieren die ze probeerden aan te passen?


Ik denk dat het meeste al weer is teruggedraaid, maar ik geloof Noble Ale deed het. En Dogfish Head heeft/had hun brewery info aangepast.

 
Maakun
beers 10309 º places 319 º 05:12 Thu 6/8/2017
 
Borresteijn
beers 11327 º places 404 º 05:21 Thu 6/8/2017

Originally posted by Maakun
https://www.ratebeer.com/brewers/noble-ale-works/11238/


http://gph.is/1hyJRbx

Zal wel weer niet opdagen als gif op dit forum, maar jullie snappen de insteek.. Wát een zielig gedoe zeg.

 
Bullit
beers 6227 º 05:38 Thu 6/8/2017

Haha, kansloze acties inderdaad

 
Countbeer
beers 6586 º places 259 º 14:09 Thu 6/8/2017

3 puntjes/vragen, weet niet of ze allemaal hier thuis horen maar ga t proberen:

1. Ik zie in de NL database maar 1x Deen supermarkt staan. Van de week een andere dan die in het systeem staat bezocht, prima bierselectie. Maar is dit een nieuwe entry waard of kunnen we een algemene Deen place aanmaken?

2. Van Zeglis het volgende bier tegengekomen: Temeer. Echter staat er duidelijk "vanillestout II" achter en past het dus niet bij de twee andere entries in de database...

3. Is het niet iets om de stijl "Blond" aan te gaan kaarten als "nieuwe" stijl?
Zo veel blond bieren en geen eigen stijl/altijd onder Belgian Ale...

 
bierkoning
beers 20278 º places 431 º 14:21 Thu 6/8/2017

1. Ja
2. Klopt heb ik ook gesignaleerd. Zit nog te worstelen met de preciese omschrijving
3. Vind het moeilijk om blond als eigen stijl te beschouwen. Belgian Ale is een allegaartje maar dekt volgens mij de lading het beste