Voer voor de admins #6

Reads 28569 • Replies 395 • Started Thursday, May 4, 2017 8:09:24 PM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
caesar
beers 7642 º places 411 º 07:18 Thu 11/2/2017

Originally posted by Borresteijn
Edo, heb jij ook toevallig mijn test-rate van Amstel Radler 0.0 omgezet in een tick? Of is dit een Cees-prank? Wilde nl even eea bewijzen naar De GP. Het is blijkbaar nog immer mogelijk om unrateable bieren te raten, zelfs met de officiële nieuwe app. Ongelooflijk toch?


Nee hoor, als ik prank, dan loop ik daar ook altijd mee te koop. No worries :-)

Edit: Overigens gebeurt ditzelfde bij alle private ratings, niet alleen voor de unrateable bieren: private ratings verdwijnen volledig uit het zicht. Ze staan niet in het rijtje rated by, maar ook niet ticked by. Alleen is de score wel zichtbaar in de latest activity. Een van die developers heeft al laten doorschijnen, dat het idee achter private ratings is, dat mensen van bedrijven (dus zoals XYZ) zo wel kunnen raten, maar dat het dan niet zichtbaar is voor anderen. Vrij apart.

 
joes
beers 93 º places 9 º 11:46 Thu 11/2/2017

Dus bedrijfsmatig achter de schermen scores beïnvloeden ?

 
bierkoning
beers 20278 º places 431 º 11:54 Thu 11/2/2017

@Bor ja heb ik gedaan. Nadat ik zelf een flesje gehopt Pools water heb getickt. Sorry, had je bedoeling niet door. Maar bewijst dat het systeem niet deugt

 
bierkoning
beers 20278 º places 431 º 11:56 Thu 11/2/2017

Originally posted by bierkoning
@Bor ja heb ik gedaan. Nadat ik zelf een flesje gehopt Pools water heb getickt. Sorry, had je bedoeling niet door. Maar bewijst dat het systeem niet deugt


Overigens heb ik die nieuwe app niet gebruikt. Want die gebruik ik niet

 
Maakun
beers 10309 º places 319 º 13:40 Thu 11/2/2017

Dat gehopte water mag wel direct gedelete worden uit de database zeg...