Ratebeer en andere ergernissen deel 7

Reads 58858 • Replies 657 • Started Wednesday, May 3, 2017 12:30:45 PM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 02:08 Mon 10/16/2017

Originally posted by joes
Originally posted by Benzai
Originally posted by MarcoDL
Originally posted by caesar
Originally posted by Benzai
Originally posted by MarcoDL
Ergernis, als ik hier zoek op de termen 'to ol haze' of volledig op ' to ol haze craze' vind ik niet eens de to ol haze craze. Ik heb google nodig om via een omweg op de ratebeer page te komen.


Bekend probleem. Øl weglaten en je bent er, geen omweg nodig. Al dat soort letters moet je weglaten tegenwoordig.


Ja idd, snap dat dan toch gewoon Marco. Het ligt niet aan RB, het ligt aan jou :-P


Het spijt me. Wat moet ik anders doen om er achter te komen wat mijn 14 mysterieuze private ratings zijn? Ik heb nooit ratings korter dan de vereiste lengte geschreven.


Geen idee, dat is idd een mysterie. Ik heb ook een mysterie trouwens. Hoe kom ik aan deze kater. Nu al. En hoe kom ik er van af? En is het ervan af, er van af, er vanaf, of ervanaf? En waar was Cees vandaag? En waarom heb ik weer uren gefietst? Dus...


Volgende keer maar weer aan het handje mee naar huis ?



Geboeid en geblinddoekt in de kofferbak

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 16:21 Tue 10/17/2017

Jopen Onheilsprofeet #2. Nuff said.

 
MarcoDL
beers 9631 º places 213 º 02:38 Wed 10/18/2017

Originally posted by Benzai
Jopen Onheilsprofeet #2. Nuff said.


Daar heb ik net een flesje van aangeschaft.

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 02:56 Wed 10/18/2017

Originally posted by MarcoDL
Originally posted by Benzai
Jopen Onheilsprofeet #2. Nuff said.


Daar heb ik net een flesje van aangeschaft.


Mss precies jouw ding aangezien het volstrekt niet mijn ding was. Bah bah.

 
MarcoDL
beers 9631 º places 213 º 04:13 Wed 10/18/2017

Originally posted by Benzai
Originally posted by MarcoDL
Originally posted by Benzai
Jopen Onheilsprofeet #2. Nuff said.


Daar heb ik net een flesje van aangeschaft.


Mss precies jouw ding aangezien het volstrekt niet mijn ding was. Bah bah.


Ja, maar jouw hoogst scorende bieren kan ik me ook zeer goed in vinden. En onderaan heb je een wasabi-bier, een groot kwaad.
Ik probeer het wel gewoon.

 
Maakun
beers 10309 º places 319 º 03:58 Thu 10/19/2017

Had een niet nader te noemen brouwerij een berichtje gestuurd over de kwaliteit van hun bieren en of ze nou zelf niet vinden dat de Noord-Hollandse brouwerij alleen maar bedorven groentesoep brouwt en ze beter ergens anders ketels kunnen huren (maar dan iets netter geformuleerd). Kreeg in onderstaand antwoord, wat een prutsers:

"Hoi Maarten, voor het bier maakt het niks uit waar er wordt gebrouwen, dat ligt natuurlijk helemaal aan het recept. Jammer dat de bieren wat tegenvallen, maar ieder zijn smaak natuurlijk! Gelukkig horen wij veel positieve reacties op onze bieren en maken we ons daar geen zorgen over."

 
Borresteijn
beers 11317 º places 404 º 04:05 Thu 10/19/2017

Wow, duidelijk kenners. Uiteraard ligt het hem niet aan de kwaliteit van de brouwmeester of de installatie. En wat een zelfreflectie. Vooral niks doen met feedback.

 
ShivanDragon
beers 6880 º places 121 º 04:07 Thu 10/19/2017

Originally posted by Maakun
Had een niet nader te noemen brouwerij een berichtje gestuurd over de kwaliteit van hun bieren en of ze nou zelf niet vinden dat de Noord-Hollandse brouwerij alleen maar bedorven groentesoep brouwt en ze beter ergens anders ketels kunnen huren (maar dan iets netter geformuleerd). Kreeg in onderstaand antwoord, wat een prutsers:

"Hoi Maarten, voor het bier maakt het niks uit waar er wordt gebrouwen, dat ligt natuurlijk helemaal aan het recept. Jammer dat de bieren wat tegenvallen, maar ieder zijn smaak natuurlijk! Gelukkig horen wij veel positieve reacties op onze bieren en maken we ons daar geen zorgen over."


hahaha... mooi man, vooral deze zin ... voor het bier maakt het niks uit waar er wordt gebrouwen, dat ligt natuurlijk helemaal aan het recept. ...ja natuurlijk joh!. waarom zijn er dan diverse brouwers overgestapt van Admiraals naar een andere huurbrouwer ? lag zeker ook aan het eigen recept...

 
Borresteijn
beers 11317 º places 404 º 04:10 Thu 10/19/2017

Originally posted by ShivanDragon
Originally posted by Maakun
Had een niet nader te noemen brouwerij een berichtje gestuurd over de kwaliteit van hun bieren en of ze nou zelf niet vinden dat de Noord-Hollandse brouwerij alleen maar bedorven groentesoep brouwt en ze beter ergens anders ketels kunnen huren (maar dan iets netter geformuleerd). Kreeg in onderstaand antwoord, wat een prutsers:

"Hoi Maarten, voor het bier maakt het niks uit waar er wordt gebrouwen, dat ligt natuurlijk helemaal aan het recept. Jammer dat de bieren wat tegenvallen, maar ieder zijn smaak natuurlijk! Gelukkig horen wij veel positieve reacties op onze bieren en maken we ons daar geen zorgen over."


hahaha... mooi man, vooral deze zin ... voor het bier maakt het niks uit waar er wordt gebrouwen, dat ligt natuurlijk helemaal aan het recept. ...ja natuurlijk joh!. waarom zijn er dan diverse brouwers overgestapt van Admiraals naar een andere huurbrouwer ? lag zeker ook aan het eigen recept...


Mooiste voorbeeld vind ik nog Cinema Brewers. Die zijn van NHB naar de Molen gegaan. Wat een verschil in kwaliteit. Van ranzige drab naar prima bieren.

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 04:12 Thu 10/19/2017

Originally posted by Maakun
en of ze nou zelf niet vinden dat de Noord-Hollandse brouwerij alleen maar bedorven groentesoep brouwt


Dit had je echt gewoon zo moeten formuleren...