Ratebeer en andere ergernissen deel 7

Reads 58540 • Replies 657 • Started Wednesday, May 3, 2017 12:30:45 PM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
Borresteijn
beers 11300 º places 404 º 06:44 Tue 5/30/2017

Originally posted by Benzai
Originally posted by ShivanDragon
gelijk het account verwijderen van die gast


Ja dat lijkt me wel idd. Voegt echt helemaal niets toe.


Wat voegt een Poolse rating voor jullie überhaupt toe?

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 06:48 Tue 5/30/2017

Hebben jullie enig idee of er een (buitenlandse) admin is, die op dit soort ergernissen vaak reageert? Want ik heb totaal geen zin om users tot verantwoording te roepen. Wat mij betreft wijzen we daar als admin-team 1 of 2 mensen voor aan, die alleen maar fake ratings en homer-place-ratings beoordelen op legitimiteit. Ik hou me liever bezig met de database.

 
MarcoDL
beers 9614 º places 213 º 06:56 Tue 5/30/2017

Volgens mij houdt hij zich hier wel eens mee bezig: https://www.ratebeer.com/user/606/

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 07:20 Tue 5/30/2017

Originally posted by caesar
Hebben jullie enig idee of er een (buitenlandse) admin is, die op dit soort ergernissen vaak reageert? Want ik heb totaal geen zin om users tot verantwoording te roepen. Wat mij betreft wijzen we daar als admin-team 1 of 2 mensen voor aan, die alleen maar fake ratings en homer-place-ratings beoordelen op legitimiteit. Ik hou me liever bezig met de database.


Waar kan ik solliciteren?

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 07:22 Tue 5/30/2017

Originally posted by Borresteijn
Originally posted by Benzai
Originally posted by ShivanDragon
gelijk het account verwijderen van die gast


Ja dat lijkt me wel idd. Voegt echt helemaal niets toe.


Wat voegt een Poolse rating voor jullie überhaupt toe?


"Voor ons" is niet waar het om gaat. RATEbeer = raten = beoordelen + beschrijven en dat mag zelfs al super summier. Maar als men niks wil dan is daar de tick functie voor, dus wegwezen

 
Borresteijn
beers 11300 º places 404 º 07:39 Tue 5/30/2017

Originally posted by Benzai
Originally posted by Borresteijn
Originally posted by Benzai
Originally posted by ShivanDragon
gelijk het account verwijderen van die gast


Ja dat lijkt me wel idd. Voegt echt helemaal niets toe.


Wat voegt een Poolse rating voor jullie überhaupt toe?


"Voor ons" is niet waar het om gaat. RATEbeer = raten = beoordelen + beschrijven en dat mag zelf al super summier. Maar als men niks wil dan is daar de tick functie voor, dus wegwezen


Ach, die strijd heb ik allang opgegeven. Zo ongeveer vanaf het moment dat jij, voorvechter van het nuken van dergelijke accounts (wilde je heel even NSBenzai noemen, maar dat ging me toch net iets te ver. Wilde em je ook niet onthouden, vandaar dat ik em toch even plaats ), met de uitvinder van nietszeggende ratings, Dean, samen ging ticken En omdat er to-táál niet consequent mee omgesprongen wordt op deze site.

 
bierkoning
beers 20245 º places 431 º 07:42 Tue 5/30/2017

Als ik toevallig fake ratings tegenkom zet ik ze om in ticks. Hetzelfde geldt voor places die door de eigenaar zijn gerate. Maar ik ben eigenlijk niet van plan om daarin verder te gaan. Mijn prio ligt bij de database en dat levert al aardig wat werk op.
Er zijn slechts een zeer beperkt aantal admins die accounts kunnen verwijderen maar dat gebeurt alleen bij paspoort en drugs handelaren en ’dames’ die hun diensten aanbieden

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 09:08 Tue 5/30/2017

Originally posted by Borresteijn
Originally posted by Benzai
Originally posted by Borresteijn
Originally posted by Benzai
Originally posted by ShivanDragon
gelijk het account verwijderen van die gast


Ja dat lijkt me wel idd. Voegt echt helemaal niets toe.


Wat voegt een Poolse rating voor jullie überhaupt toe?


"Voor ons" is niet waar het om gaat. RATEbeer = raten = beoordelen + beschrijven en dat mag zelf al super summier. Maar als men niks wil dan is daar de tick functie voor, dus wegwezen


Ach, die strijd heb ik allang opgegeven. Zo ongeveer vanaf het moment dat jij, voorvechter van het nuken van dergelijke accounts (wilde je heel even NSBenzai noemen, maar dat ging me toch net iets te ver. Wilde em je ook niet onthouden, vandaar dat ik em toch even plaats ), met de uitvinder van nietszeggende ratings, Dean, samen ging ticken En omdat er to-táál niet consequent mee omgesprongen wordt op deze site.


Terecht dat je me die niet hebt onthouden, veel te mooi :P

Serieus niettemin: het is toch niet relevant of ik hetzelfde bier tick bij / met / gelijktijdig / van hetzelfde flesje als Dean? Ik (we) hebben meermaals gezegd dat z’n ratings minder dan minimaal waren en ik heb het ook wel eens bij bepaalde admins aangekaart. Maar de reactie was altijd "ja maar ik kan niet meer opschrijven want ik ruik niks" (Dean) of "ja eigenlijk wel maar hij is al zo lang bezig / heeft al zoveel ’ratings’ dus doen we er niks meer aan" (admins). Dus ik heb m’n best gedaan. Overigens werd die laatste redenering ook gebruikt bij beerhunter111 toen die z’n backlog van 8000 bieren invoerde met per stijl één Duitstalige rating voor alle bieren van die stijl.

Ben het dus wel volledig met je eens dat er totaal inconsequent mee wordt omgegaan. Schandalig en mateloos ergerlijk.

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 09:09 Tue 5/30/2017

Originally posted by bierkoning
Als ik toevallig fake ratings tegenkom zet ik ze om in ticks. Hetzelfde geldt voor places die door de eigenaar zijn gerate. Maar ik ben eigenlijk niet van plan om daarin verder te gaan. Mijn prio ligt bij de database en dat levert al aardig wat werk op.


NSBenzai meldt zich captain!

 
Borresteijn
beers 11300 º places 404 º 09:38 Tue 5/30/2017

Originally posted by Benzai
Originally posted by Borresteijn
Originally posted by Benzai
Originally posted by Borresteijn
Originally posted by Benzai
Originally posted by ShivanDragon
gelijk het account verwijderen van die gast


Ja dat lijkt me wel idd. Voegt echt helemaal niets toe.


Wat voegt een Poolse rating voor jullie überhaupt toe?


"Voor ons" is niet waar het om gaat. RATEbeer = raten = beoordelen + beschrijven en dat mag zelf al super summier. Maar als men niks wil dan is daar de tick functie voor, dus wegwezen


Ach, die strijd heb ik allang opgegeven. Zo ongeveer vanaf het moment dat jij, voorvechter van het nuken van dergelijke accounts (wilde je heel even NSBenzai noemen, maar dat ging me toch net iets te ver. Wilde em je ook niet onthouden, vandaar dat ik em toch even plaats ), met de uitvinder van nietszeggende ratings, Dean, samen ging ticken En omdat er to-táál niet consequent mee omgesprongen wordt op deze site.


Terecht dat je me die niet hebt onthouden, veel te mooi :P

Serieus niettemin: het is toch niet relevant of ik hetzelfde bier tick bij / met / gelijktijdig / van hetzelfde flesje als Dean? Ik (we) hebben meermaals gezegd dat z’n ratings minder dan minimaal waren en ik heb het ook wel eens bij bepaalde admins aangekaart. Maar de reactie was altijd "ja maar ik kan niet meer opschrijven want ik ruik niks" (Dean) of "ja eigenlijk wel maar hij is al zo lang bezig / heeft al zoveel ’ratings’ dus doen we er niks meer aan" (admins). Dus ik heb m’n best gedaan. Overigens werd die laatste redenering ook gebruikt bij beerhunter111 toen die z’n backlog van 8000 bieren invoerde met per stijl één Duitstalige rating voor alle bieren van die stijl.

Ben het dus wel volledig met je eens dat er totaal inconsequent mee wordt omgegaan. Schandalig en mateloos ergerlijk.


Ging me ook niet per sé om Dean, gebruik zijn voorbeeld meestal omdat iedereen zijn ratings wel kan dromen, maar was meer om even de lichte vorm van schijnheiligheid aan te kaarten. Niks menselijks is jou en de admins vreemd ;-)