Slowchatje 8

Reads 32932 • Replies 372 • Started Wednesday, May 3, 2017 8:05:55 AM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
Countbeer
beers 6586 º places 259 º 15:06 Sat 6/3/2017

En heren, wat zijn jullie gedachtes over de recente ontwikkelingen omtrent RB and ABI?

 
Christos
beers 6111 º places 110 º 16:11 Sat 6/3/2017

Originally posted by Countbeer
En heren, wat zijn jullie gedachtes over de recente ontwikkelingen omtrent RB and ABI?


Couldn’t care less.

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 02:05 Sun 6/4/2017

Originally posted by Christos
Originally posted by Countbeer
En heren, wat zijn jullie gedachtes over de recente ontwikkelingen omtrent RB and ABI?


Couldn’t care less.


Pretty much

 
PotjeBier
beers 4514 º places 13 º 02:31 Sun 6/4/2017

Er zijn wel al wat geruststellende berichten (o.a. door joet) hier en daar te lezen geweest, maar ik heb er toch wel een beetje moeite mee dat het weer die f?#*in’ AB InBev is. Vrijwel elke andere partij, Duvel-Moortgat, of Bavaria voor mijn part, zou ik minder vervelend vinden. Maar ga ik nou mijn RB account opzeggen? Nee.

 
Bullit
beers 6227 º 02:44 Sun 6/4/2017

Originally posted by Benzai
Originally posted by Christos
Originally posted by Countbeer
En heren, wat zijn jullie gedachtes over de recente ontwikkelingen omtrent RB and ABI?


Couldn’t care less.


Pretty much

Ik heb voor alle zekerheid mijn rating voor budweiser en corona in een 4.0 veranderd voordat ik gebanned word.

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 03:03 Sun 6/4/2017

Ik had liever gezien dat het een andere partij was. Maar verder verandert het voor mij niet veel. Ik hoop alleen niet dat veel admins het schip verlaten, want dat zou veel erger zijn voor de site dan die paar gebruikers die geen premium meer willen betalen. En over die 13 dollar premium: volgens mij heb ik afgelopen jaar voor meer AB-InBev gekocht/gedronken dan die 13 dollar :-)

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 03:12 Sun 6/4/2017

Btw, de BeerTemple is AB-InBev owned toch (vandaar de Leffe en HJ op tap)? Zijn er mensen die er daarom niet naar toe gaan?

 
bierkoning
beers 20277 º places 431 º 03:24 Sun 6/4/2017

Waar ik de meeste moeite mee heb is de sneaky manier waarmee alles is gegaan. Qua beleidsbeslissing snap ik het volledig. AB Inbev koopt voor een fooitje kennis die hun eigen marketing mensen niet hebben. En ik denk dat ze er absoluut geen belang ben hebben om de boel "bij te gaan sturen"

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 01:09 Tue 6/6/2017

Ik begin me steeds meer te storen aan al die figuren op de internationale fora en op social media (en brouwers), die precies denken te weten wat er nu gaat gebeuren met RB sinds ABI ’de boel heeft overgenomen’. Het is werkelijk nergens op gebaseerd behalve onderbuikgevoelens.

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 01:35 Tue 6/6/2017

Originally posted by caesar
Ik begin me steeds meer te storen aan al die figuren op de internationale fora en op social media (en brouwers), die precies denken te weten wat er nu gaat gebeuren met RB sinds ABI ’de boel heeft overgenomen’. Het is werkelijk nergens op gebaseerd behalve onderbuikgevoelens.


Gruwelijke ergernis idd. Vooral Dogfishhead met z’n reactie. Man man man wat een huilie huilie allemaal zeg. Zoiezo negativity points als ik nog eens wat van hen proef in de toekomst. Pff