Ratebeer en andere ergernissen deel 7

Reads 58385 • Replies 657 • Started Wednesday, May 3, 2017 12:30:45 PM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
Maakun
beers 10309 º places 319 º 08:46 Wed 6/7/2017

Wel raar trouwens dat veel van die Nederlandse biertjes zo gushen terwijl er bijna geen hop in die biertjes zit, dat zie je dan dus bijna niet.

 
MonsterMagnet
beers 1955 º places 15 º 03:06 Thu 6/8/2017

Company firewall die ’in een keer’ allerlei sites blokt, waaronder ratebeer, omdat het over alcohol gaat. Kinderachtig jaren 90 geneuzel.

 
DutchDrebus
beers 6996 º places 47 º 13:50 Thu 6/8/2017

Diepe ergernis: Deze foto die me altijd verrast op de frontpage. Vroeger (toen Ratebeer nog onafhankelijk en betrouwbaar was) waren die foto’s kleiner en stoorde het me niet. Maar na ongeveer 300x deze borstelige rupsen te hebben aanschouwd ben ik er eigenlijk wel klaar mee. Ik heb als ik niet ingrijp ook slechts één wenkbrauw, dus ik heb absoluut geen unibrowfobie, maar kom op. Iedere keer dat ik op Ratebeer kijk weer. Borstelige zwarte rupsen met een grijs middengebied en een goed zweterig glansje er overheen. Hoeft voor mij absoluut niet.



Om positief te eindigen want we hebben al genoeg boze mensen op de forums: Deze blonde maakt het dan wel weer iets minder erg. Ik zou d’r een slokje laten nemen van m’n bier.

 
bartlebier
beers 4526 º places 177 º 14:37 Thu 6/8/2017

Originally posted by DutchDrebus
Diepe ergernis: Deze foto die me altijd verrast op de frontpage.


Deze blonde maakt het dan wel weer iets minder erg. Ik zou d’r een slokje laten nemen van m’n bier.




Wel oppassen: zoals je aan die vent rechts van haar kan zien, drinkt ze eerst je hele bier leeg, legt dan haar arm om je heen en stampt je dan keihard in je cojones, net als de Ratebeer-Inbev fotograaf afdrukt.

Voor mij mag de hele welkomstpage wel people- en tronie-free zijn. Minder menselijke marketing-emoties, meer labels, brouwerijen, bieren op de front. We zijn toch geen sociale Untappd netwerkmietjes...oh wacht. Goed opweg.

 
Countbeer
beers 6586 º places 259 º 15:24 Thu 6/8/2017

Originally posted by bartlebier
Originally posted by DutchDrebus
Diepe ergernis: Deze foto die me altijd verrast op de frontpage.


Deze blonde maakt het dan wel weer iets minder erg. Ik zou d’r een slokje laten nemen van m’n bier.




Wel oppassen: zoals je aan die vent rechts van haar kan zien, drinkt ze eerst je hele bier leeg, legt dan haar arm om je heen en stampt je dan keihard in je cojones, net als de Ratebeer-Inbev fotograaf afdrukt.


Voor mij mag de hele welkomstpage wel people- en tronie-free zijn. Minder menselijke marketing-emoties, meer labels, brouwerijen, bieren op de front.
We zijn toch geen sociale Untappd netwerkmietjes...oh wacht. Goed opweg.

 
MonsterMagnet
beers 1955 º places 15 º 15:28 Thu 6/8/2017

Kom je op de homepage? Wat moet je daar dan weer, behalve je ergeren?

 
ShivanDragon
beers 6880 º places 121 º 15:36 Thu 6/8/2017

Ik kijk anders elke weer weer even of Kermis nog de rater van de week is ;)

 
DutchDrebus
beers 6996 º places 47 º 16:54 Thu 6/8/2017

Originally posted by MonsterMagnet
Kom je op de homepage? Wat moet je daar dan weer, behalve je ergeren?


Meestal zit ik op de iphone, heb geen ratebeer app. En als ik achtmer m’n pc zit vind ik het te ingewikkeld om meer dan alleen ratebeer.com te klikken. En ja, m’n bookmark gaat ook naar de ratebeer homepagina.

Ik ben een luie meneer.

 
Bullit
beers 6227 º 01:04 Fri 6/9/2017

Originally posted by DutchDrebus
Originally posted by MonsterMagnet
Kom je op de homepage? Wat moet je daar dan weer, behalve je ergeren?


Meestal zit ik op de iphone, heb geen ratebeer app. En als ik achtmer m’n pc zit vind ik het te ingewikkeld om meer dan alleen ratebeer.com te klikken. En ja, m’n bookmark gaat ook naar de ratebeer homepagina.

Ik ben een luie meneer.

Ja ergerlijke foto’s staan er op de voorkant. Op je pc kun je met adblock (voor chrome en firefox) met rechtermuis op de pagina klikken en dan dat frame blokken (adblock -> block this ad). Alles daaronder schuift dan naar boven. De zoekfunctie op de voorkant ben je dan wel ook kwijt.

 
bierkoning
beers 20229 º places 431 º 05:10 Sun 6/11/2017

Je wordt wel doodgegooid met festivals deze weken. Voor mij alleen brettfest, de zondag daarop bemens ik de Molen stand in Albergen. Meer niet vooralsnog