Ratebeer en andere ergernissen deel 7

Reads 58944 • Replies 657 • Started Wednesday, May 3, 2017 12:30:45 PM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
caesar
beers 7642 º places 411 º 07:04 Fri 6/16/2017

Originally posted by DutchDrebus
Originally posted by caesar
Originally posted by Benzai
Originally posted by skortila
Tsja. Mocht je uit principiële redenen echt niet dat tientje willen betalen kun je ook gewoon een scriptje schrijven die loopt over al je ratings en de data geordend in een csv plaatst. Is niet heel ingewikkeld.


Ik snap het nu al niet meer..


Als je een online survey kunt plaatsen, kun je toch ook wel even dat scriptje maken Benzai? Tsssk :P


Hij stond hier gister met z’n laptop aan de deur he. Geen grap.


Haha! Maar gelukkig had koning tick dan ook wel weer een paar tickjes meegenomen. Zo is hij dan ook wel weer ;-)

 
DutchDrebus
beers 6996 º places 47 º 16:57 Fri 6/16/2017

Originally posted by caesar
Originally posted by DutchDrebus
Originally posted by caesar
Originally posted by Benzai
Originally posted by skortila
Tsja. Mocht je uit principiële redenen echt niet dat tientje willen betalen kun je ook gewoon een scriptje schrijven die loopt over al je ratings en de data geordend in een csv plaatst. Is niet heel ingewikkeld.


Ik snap het nu al niet meer..


Als je een online survey kunt plaatsen, kun je toch ook wel even dat scriptje maken Benzai? Tsssk :P


Hij stond hier gister met z’n laptop aan de deur he. Geen grap.


Haha! Maar gelukkig had koning tick dan ook wel weer een paar tickjes meegenomen. Zo is hij dan ook wel weer ;-)


Ja hij had ze zelfs in een praktisch koelboxje zitten.

Ergernis: ik ging vandaag naar het zwembad en ik wilde graag zwemmen. Kom ik aan de balie, blijkt dat ik moet betalen. Terwijl ik al gewoon belasting betaal en netjes jaarlijks water betaal aan BrabantWater. Dus ik aan dat vrouwtje aan de balie vragen of ik de manager kon spreken want ik dacht misschien kan die iets voor me regelen, maarja die wilde niet met me praten. Inmiddels stonden er een hoop andere gasten achter me en die zeiden dan van: ja maar dit zwembad heeft altijd entree gevraagd. Maar daar ging het me niet om. Ik zag het zwembad liggen dus ik weet zeker dat je er kan zwemmen. Heel frustrerend dagje dus. Uiteindelijk ook niet gezwommen, maar misschien lukt het morgen.

 
Countbeer
beers 6586 º places 259 º 17:09 Fri 6/16/2017

Originally posted by DutchDrebus
Originally posted by caesar
Originally posted by DutchDrebus
Originally posted by caesar
Originally posted by Benzai
Originally posted by skortila
Tsja. Mocht je uit principiële redenen echt niet dat tientje willen betalen kun je ook gewoon een scriptje schrijven die loopt over al je ratings en de data geordend in een csv plaatst. Is niet heel ingewikkeld.


Ik snap het nu al niet meer..


Als je een online survey kunt plaatsen, kun je toch ook wel even dat scriptje maken Benzai? Tsssk :P


Hij stond hier gister met z’n laptop aan de deur he. Geen grap.


Haha! Maar gelukkig had koning tick dan ook wel weer een paar tickjes meegenomen. Zo is hij dan ook wel weer ;-)


Ja hij had ze zelfs in een praktisch koelboxje zitten.

Ergernis: ik ging vandaag naar het zwembad en ik wilde graag zwemmen. Kom ik aan de balie, blijkt dat ik moet betalen. Terwijl ik al gewoon belasting betaal en netjes jaarlijks water betaal aan BrabantWater. Dus ik aan dat vrouwtje aan de balie vragen of ik de manager kon spreken want ik dacht misschien kan die iets voor me regelen, maarja die wilde niet met me praten. Inmiddels stonden er een hoop andere gasten achter me en die zeiden dan van: ja maar dit zwembad heeft altijd entree gevraagd. Maar daar ging het me niet om. Ik zag het zwembad liggen dus ik weet zeker dat je er kan zwemmen. Heel frustrerend dagje dus. Uiteindelijk ook niet gezwommen, maar misschien lukt het morgen.


Had het er mee te maken dat het bad al een tijd niet was schoongemaakt maar dat er wel van alles beloofd wordt...
Is het bad niet in bezit van een eigenaar die meer van schaatsbanen houdt...
Het kan zomaar...

 
Christos
beers 6111 º places 110 º 18:12 Fri 6/16/2017

Originally posted by DutchDrebus
Originally posted by caesar
Originally posted by DutchDrebus
Originally posted by caesar
Originally posted by Benzai
Originally posted by skortila
Tsja. Mocht je uit principiële redenen echt niet dat tientje willen betalen kun je ook gewoon een scriptje schrijven die loopt over al je ratings en de data geordend in een csv plaatst. Is niet heel ingewikkeld.


Ik snap het nu al niet meer..


Als je een online survey kunt plaatsen, kun je toch ook wel even dat scriptje maken Benzai? Tsssk :P


Hij stond hier gister met z’n laptop aan de deur he. Geen grap.


Haha! Maar gelukkig had koning tick dan ook wel weer een paar tickjes meegenomen. Zo is hij dan ook wel weer ;-)


Ja hij had ze zelfs in een praktisch koelboxje zitten.

Ergernis: ik ging vandaag naar het zwembad en ik wilde graag zwemmen. Kom ik aan de balie, blijkt dat ik moet betalen. Terwijl ik al gewoon het zwembad zelf met water had gevuld met een emmer belasting betaal en netjes jaarlijks water betaal aan BrabantWater. Dus ik aan dat vrouwtje aan de balie vragen of ik de manager kon spreken want ik dacht misschien kan die iets voor me regelen, maarja die wilde niet met me praten. Inmiddels stonden er een hoop andere gasten achter me en die zeiden dan van: ja maar dit zwembad heeft altijd entree gevraagd. Maar daar ging het me niet om. Ik zag het zwembad liggen dus ik weet zeker dat je er kan zwemmen. Heel frustrerend dagje dus. Uiteindelijk ook niet gezwommen, maar misschien lukt het morgen.

 
Christos
beers 6111 º places 110 º 18:19 Fri 6/16/2017

Ergernis: ik ging vandaag naar het zwembad en ik wilde graag zwemmen. Kom ik aan de balie, blijkt dat ik moet betalen. Terwijl ik al gewoon belasting betaal en netjes jaarlijks water betaal aan BrabantWater. Dus ik aan dat vrouwtje aan de balie vragen of ik de manager kon spreken want ik dacht misschien kan die iets voor me regelen, maarja die wilde niet met me praten. Inmiddels stonden er een hoop andere gasten achter me en die zeiden dan van: ja maar dit zwembad heeft altijd entree gevraagd. Maar daar ging het me niet om. Ik zag het zwembad liggen dus ik weet zeker dat je er kan zwemmen. Heel frustrerend dagje dus. Uiteindelijk ook niet gezwommen, maar misschien lukt het morgen.


Je mag natuurlijk altijd in het kleine zwembad zwemmen, als je in die grote van de VIPs wil zwemmen, je moet een abonnement kopen voor 13$.

 
skortila
beers 6536 º places 295 º 01:35 Sat 6/17/2017

Heb al ff wat zitten bouwen. Scriptje is min of meer klaar. Ik kan ze allemaal backuppen. Missen nog enkele kolommen.

Als jullie verzoekjes hebben laat maar weten.

 
Countbeer
beers 6586 º places 259 º 05:02 Sat 6/17/2017

Originally posted by skortila
Heb al ff wat zitten bouwen. Scriptje is min of meer klaar. Ik kan ze allemaal backuppen. Missen nog enkele kolommen.

Als jullie verzoekjes hebben laat maar weten.

Nou dat zo tof zijn!

 
skortila
beers 6536 º places 295 º 07:58 Sat 6/17/2017

Aangezien ik inmiddels ook geen premium heb heb ik als voorbeeld een oude backup gepakt. Daar worden de volgende velden in gebackupped:

BeerID Beer Brewer Aroma Appearance Taste Palate Overall Myscore Comments Date Country State City Style

Momenteel heb ik Country, State en City er niet inzitten aangezien ze me niet zo relevant leken. Kloppen deze velden nog met de huidige backup?

Ik kan het programma een backup met comments of zonder comments laten genereren. Die met comments genereert 50x zoveel requests naar de site. Ik kan me voorstellen dat joet daar niet blij van wordt.

Er zit nog een bugje in mbt file encoding: Sommige karakters worden niet goed weergegeven.

Stuur me ff een pb met je mailadres dan stuur ik je een backup op. Alleen voor niet premium leden, premiums moeten gewoon de backup functie gebruiken, veel sneller en minder belastend voor de server.

 
Countbeer
beers 6586 º places 259 º 13:49 Sat 6/17/2017

Mocht het je lukken voor vrijdag, trakteer ik je op een biertje, natuurlijk!

 
DutchDrebus
beers 6996 º places 47 º 14:31 Sat 6/17/2017

Originally posted by skortila
Aangezien ik inmiddels ook geen premium heb heb ik als voorbeeld een oude backup gepakt. Daar worden de volgende velden in gebackupped:

BeerID Beer Brewer Aroma Appearance Taste Palate Overall Myscore Comments Date Country State City Style

Momenteel heb ik Country, State en City er niet inzitten aangezien ze me niet zo relevant leken. Kloppen deze velden nog met de huidige backup?

Ik kan het programma een backup met comments of zonder comments laten genereren. Die met comments genereert 50x zoveel requests naar de site. Ik kan me voorstellen dat joet daar niet blij van wordt.

Er zit nog een bugje in mbt file encoding: Sommige karakters worden niet goed weergegeven.

Stuur me ff een pb met je mailadres dan stuur ik je een backup op. Alleen voor niet premium leden, premiums moeten gewoon de backup functie gebruiken, veel sneller en minder belastend voor de server.


Kun je niet de hele database kopiëren en overzetten naar een nieuwe site? Gaan we daar verder :p