Ratebeer en andere ergernissen deel 7

Reads 58963 • Replies 657 • Started Wednesday, May 3, 2017 12:30:45 PM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
Zlotta
beers 8999 º places 481 º 14:47 Sat 10/28/2017

Vandaag ook maar eens een flesje Fou Foune in Dortmund gescored. LPF was helaas al uitverkocht. Ze hadden er vijf dozen van, alles binnen één dag verkocht. Mensen kwamen ervoor zelfs uit de randstad!

 
ShivanDragon
beers 6880 º places 121 º 14:58 Sat 10/28/2017

ik schakel denk ik maar over op Toon van den Broek, dichterbij voor mij ;)

 
Countbeer
beers 6586 º places 259 º 16:33 Sat 10/28/2017

Zo bizar dat hier nu zo een run op is. Kan me nog goed herinneren dat Fou Founes en Lou Pepes shelfturds waren...

 
Borresteijn
beers 11327 º places 404 º 04:07 Sun 10/29/2017

Originally posted by Countbeer
Zo bizar dat hier nu zo een run op is. Kan me nog goed herinneren dat Fou Founes en Lou Pepes shelfturds waren...


Zoals t zou moeten zijn.. accuzuur.
Er zijn er maar weinig die ze zelf drinken, heb ik de indruk. Alles voor een trade.

 
PotjeBier
beers 4514 º places 13 º 06:54 Sun 10/29/2017

Originally posted by Borresteijn
Er zijn er maar weinig die ze zelf drinken, heb ik de indruk. Alles voor een trade.


Ik geeft het zonder meer toe. Maar wat ik ervoor krijg is dan ook niet misselijk.

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 07:47 Sun 10/29/2017

Originally posted by PotjeBier
Originally posted by Borresteijn
Er zijn er maar weinig die ze zelf drinken, heb ik de indruk. Alles voor een trade.


Ik geeft het zonder meer toe. Maar wat ik ervoor krijg is dan ook niet misselijk.


DIt grotendeels, maar drink jij er helemaal niets van zelf? Ik trek anders graag een flesje foufoune, mamouche of gewone geuze open hoor. Maja, als ik weet dat ik dat ene flesje kan drinken of op enig moment 4 imperial stouts die ik anders nooit zou kunnen proeven, tja, dan maar opsturen ipv zelf drinken idd.

 
PotjeBier
beers 4514 º places 13 º 08:00 Sun 10/29/2017

Originally posted by Benzai

DIt grotendeels, maar drink jij er helemaal niets van zelf? Ik trek anders graag een flesje foufoune, mamouche of gewone geuze open hoor. Maja, als ik weet dat ik dat ene flesje kan drinken of op enig moment 4 imperial stouts die ik anders nooit zou kunnen proeven, tja, dan maar opsturen ipv zelf drinken idd.


Opsturen doe ik dan weer niet (alleen met mezelf erbij), maar nee, de seasonals zijn wat mij betreft dermate duur dat ik liever een Girardin Black Label voor luttele euro's koop, daarvan weet ik dat ik hem erg lekker vind, en van die seasonals weet ik dat niet. Of soms ook wel: afgelopen donderdag (tijdens een bottle share) dronken we Hommage. Best lekker, maar niet 38 euro lekker.

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 10:26 Sun 10/29/2017

Originally posted by PotjeBier
Originally posted by Benzai

DIt grotendeels, maar drink jij er helemaal niets van zelf? Ik trek anders graag een flesje foufoune, mamouche of gewone geuze open hoor. Maja, als ik weet dat ik dat ene flesje kan drinken of op enig moment 4 imperial stouts die ik anders nooit zou kunnen proeven, tja, dan maar opsturen ipv zelf drinken idd.


Opsturen doe ik dan weer niet (alleen met mezelf erbij), maar nee, de seasonals zijn wat mij betreft dermate duur dat ik liever een Girardin Black Label voor luttele euro's koop, daarvan weet ik dat ik hem erg lekker vind, en van die seasonals weet ik dat niet. Of soms ook wel: afgelopen donderdag (tijdens een bottle share) dronken we Hommage. Best lekker, maar niet 38 euro lekker.


Girardin idd. Een van de weinige bieren standaard in mijn kast

 
Countbeer
beers 6586 º places 259 º 17:54 Sun 10/29/2017

Inmiddels zijn we alweer een jaar verder na de injectie van ZX Ventures en kan niet echt zeggen dat het er beter op is geworden...

 
MarcoDL
beers 9633 º places 213 º 03:46 Mon 10/30/2017

Originally posted by Countbeer
Inmiddels zijn we alweer een jaar verder na de injectie van ZX Ventures en kan niet echt zeggen dat het er beter op is geworden...


Technisch gezien niet nee. Maar er is geen enkele sprake van beïnvloeding door ABinbev, dus iedereen kan weer gewoon gaan raten.