Ratebeer en andere ergernissen deel 7

Reads 58373 • Replies 657 • Started Wednesday, May 3, 2017 12:30:45 PM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
caesar
beers 7642 º places 411 º 09:51 Tue 5/30/2017

Originally posted by BorresteijnNiks menselijks is jou en de admins vreemd ;-)


Even voor de duidelijkheid: ik rapporteer users niet aan deze of gene en ik convert zelfs nooit naar ticks. Ik ben strict voor de database en heb me (als admin) nooit met users bezig gehouden. En was dat ook niet van plan :-)

 
Maakun
beers 10309 º places 319 º 10:07 Tue 5/30/2017

Bij Dean zouden alleen de ratings van zijn eigen bieren verwijderd moeten worden want dat mag sowieso niet, maar die zijn best grappig en lager dan gemiddled, dus ach... Ik vond het gewoon een ergernis dat bij dit bier van 10 ratings er 3 helemaal nergens op sloegen. En Biercunter vond ik ook een ergernis. Ach, je kunt er ook niet zoveel aan doen denk ik.

Waar ik me veel meer aan erger zijn dubbele accounts, dubbele places etc waar niks aan gedaan wordt...

 
PotjeBier
beers 4514 º places 13 º 11:19 Tue 5/30/2017

Originally posted by Borresteijn
wilde je heel even NSBenzai noemen, maar dat ging me toch net iets te ver.


Haha, ik las opeens Benazi

 
Borresteijn
beers 11298 º places 404 º 13:40 Tue 5/30/2017

Originally posted by PotjeBier
Originally posted by Borresteijn
wilde je heel even NSBenzai noemen, maar dat ging me toch net iets te ver.


Haha, ik las opeens Benazi


 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 15:00 Tue 5/30/2017

Originally posted by Borresteijn
Originally posted by PotjeBier
Originally posted by Borresteijn
wilde je heel even NSBenzai noemen, maar dat ging me toch net iets te ver.


Haha, ik las opeens Benazi





"Mr. Benazi, Ratebeer Police"

 
Maakun
beers 10309 º places 319 º 06:57 Thu 6/1/2017

Zie net dat er een nieuwe brouwerij is toegevoegd, ’Mannenpap’. Ik denk dat ik maar ga stoppen met bierdrinken ofzo...

 
bartlebier
beers 4526 º places 177 º 07:51 Thu 6/1/2017

Originally posted by Maakun
Zie net dat er een nieuwe brouwerij is toegevoegd, ’Mannenpap’. Ik denk dat ik maar ga stoppen met bierdrinken ofzo...

"Minder, minder!"

NL, als grootouderse basis en kiemcel van het USA beurskapitalisme en importeur van al wat cool amerikaans is, verdient gewoon alle uitwassen van de US craft beer quatsch cultuur, inclusief haar ziekelijke originaliteits-&innovatiedrang, prijs-& naaminflatie, met nog een schepje oudhollandse marktkramersbranie erbovenop.

In BE zijn de bierfirma’s anders ook goed bezig van elk 4de nieuw bier een Anders/De Graal/Proef-hopzeepsopje te maken.

En hier in DE wordt de kloof tussen lekker gewone €0,85/50cl Kellerbier en €3,70/33cl "Craft" opeens erg groot.

Take the good with the bad...

 
MarcoDL
beers 9603 º places 213 º 08:21 Thu 6/1/2017

Originally posted by bartlebier
Originally posted by Maakun
Zie net dat er een nieuwe brouwerij is toegevoegd, ’Mannenpap’. Ik denk dat ik maar ga stoppen met bierdrinken ofzo...

"Minder, minder!"

NL, als grootouderse basis en kiemcel van het USA beurskapitalisme en importeur van al wat cool amerikaans is, verdient gewoon alle uitwassen van de US craft beer quatsch cultuur, inclusief haar ziekelijke originaliteits-&innovatiedrang, prijs-& naaminflatie, met nog een schepje oudhollandse marktkramersbranie erbovenop.


Wat is er mis met orginaliteits- en innovatiedrang?

 
bartlebier
beers 4526 º places 177 º 08:31 Thu 6/1/2017

Originally posted by MarcoDL
Originally posted by bartlebier
Originally posted by Maakun
Zie net dat er een nieuwe brouwerij is toegevoegd, ’Mannenpap’. Ik denk dat ik maar ga stoppen met bierdrinken ofzo...

"Minder, minder!"

NL, als grootouderse basis en kiemcel van het USA beurskapitalisme en importeur van al wat cool amerikaans is, verdient gewoon alle uitwassen van de US craft beer quatsch cultuur, inclusief haar ziekelijke originaliteits-&innovatiedrang, prijs-& naaminflatie, met nog een schepje oudhollandse marktkramersbranie erbovenop.


Wat is er mis met orginaliteits- en innovatiedrang?

+ "ziekelijke", zie: "Mannenpap"

 
Maakun
beers 10309 º places 319 º 08:34 Thu 6/1/2017

Plus dat de heren van Mannenpap ze waarschijnlijk alleen maar gushers gaan brouwen :-)