Ratebeer en andere ergernissen deel 7

Reads 58708 • Replies 657 • Started Wednesday, May 3, 2017 12:30:45 PM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
Maakun
beers 10309 º places 319 º 08:01 Wed 8/2/2017

Originally posted by caesar

Welke thread? Er is niks verwijderd volgens mij, want dan zou ik het in het archief moeten kunnen zien.


Ik zie hem nu weer, blijkbaar gisteren scheel gekeken :-)

 
Zlotta
beers 8995 º places 481 º 15:30 Wed 8/2/2017

Originally posted by MarcoDL
Originally posted by ShivanDragon
Bier raten via de nieuwe app die op de site niet te zien zijn onder ’latest activity’


Idd. Dit en vele andere problemen met het appgedrocht hebben mij na jaren van gebruik van Eric’s app ook doen overstappen naar de browser. Pijnlijk hoe een schijnbare poging tot vooruitgang lijdt tot een terugkeer naar oude prehistorische systemen. (en ja, die ei/ij fout is opzettelijk.)

Het lijkt bijna een sociaal experiment: hoe ver kan je de loyaliteit van gebruikers oprekken met technisch gepruts, inhoudelijk wanbeleid en radiostilte bij kritische vragen.


Eric’s app werkt weer door een wijziging aan de code! Ik moest zelf uitloggen en weer inloggen voordat ik weer bieren kon opzoeken enz.

 
SVD
beers 6193 º places 329 º 16:41 Wed 8/2/2017

Originally posted by Zlotta
Originally posted by MarcoDL
Originally posted by ShivanDragon
Bier raten via de nieuwe app die op de site niet te zien zijn onder ’latest activity’


Idd. Dit en vele andere problemen met het appgedrocht hebben mij na jaren van gebruik van Eric’s app ook doen overstappen naar de browser. Pijnlijk hoe een schijnbare poging tot vooruitgang lijdt tot een terugkeer naar oude prehistorische systemen. (en ja, die ei/ij fout is opzettelijk.)

Het lijkt bijna een sociaal experiment: hoe ver kan je de loyaliteit van gebruikers oprekken met technisch gepruts, inhoudelijk wanbeleid en radiostilte bij kritische vragen.


Eric’s app werkt weer door een wijziging aan de code! Ik moest zelf uitloggen en weer inloggen voordat ik weer bieren kon opzoeken enz.


Hallelujah, de app update zich ook weer, nu nog kijken of ik kan beoordelingen uploaden en de app is weer gebruiksvriendelijk...

 
bierplezier
beers 16 º places 2 º 19:33 Wed 8/2/2017

waarom doet tderoeck in elke review de datum zetten maar dan de alleen de maand met romeinse cijfers, de rest gewoon normaal. btw thanx to my homey for making this post possible!

 
MarcoDL
beers 9626 º places 213 º 00:04 Thu 8/3/2017

Originally posted by Zlotta
Originally posted by MarcoDL
Originally posted by ShivanDragon
Bier raten via de nieuwe app die op de site niet te zien zijn onder ’latest activity’


Idd. Dit en vele andere problemen met het appgedrocht hebben mij na jaren van gebruik van Eric’s app ook doen overstappen naar de browser. Pijnlijk hoe een schijnbare poging tot vooruitgang lijdt tot een terugkeer naar oude prehistorische systemen. (en ja, die ei/ij fout is opzettelijk.)

Het lijkt bijna een sociaal experiment: hoe ver kan je de loyaliteit van gebruikers oprekken met technisch gepruts, inhoudelijk wanbeleid en radiostilte bij kritische vragen.


Eric’s app werkt weer door een wijziging aan de code! Ik moest zelf uitloggen en weer inloggen voordat ik weer bieren kon opzoeken enz.


Bij mij ook weer! Fantastisch.

 
MarcoDL
beers 9626 º places 213 º 00:15 Thu 8/3/2017

Werkt bijna dan. Ik kan weer raten en zoeken, synchroniseren werkt nog niet.

 
MarcoDL
beers 9626 º places 213 º 21:44 Thu 8/3/2017

En inmiddels kan raten ook niet meer. Zucht.

 
Zlotta
beers 8995 º places 481 º 05:44 Fri 8/4/2017

Originally posted by bierplezier
waarom doet tderoeck in elke review de datum zetten maar dan de alleen de maand met romeinse cijfers, de rest gewoon normaal.


Ik denk omdat je dan zeker weet welke cijfer die voor de maand is. Want in de VS bijvoorbeeld is het precies anders om dan in Europa, eerst de maand en dan de dag. Kan soms verwarrend zijn als je bieren uit de VS koopt. Recente batches van Sierra Nevada die in Duitsland worden verkocht hebben namelijk het Europese system op het etiket, alhoewel ze natuurlijk eigenlijk het andere system gebruiken (bijv. "23/6/2017" in plaats van "6/23/2017").

 
Countbeer
beers 6586 º places 259 º 06:28 Fri 8/4/2017

Rene die UT gebruikt!

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 06:52 Fri 8/4/2017

Voor mij vandaag een in de categorie ’andere’ ergernissen, want om nu elke dag me aan RB te storen is ook zo wat. :P

Wat mij betreft gaat de Giel Beelen-award van dit jaar naar Gijs Staverman. Vreselijk irritante radio met 100 verschillende spelletjes, oeverloos gezwets en amper een stukje muziek. Met als toppunt het spelletje dat je geen ’ik’ mag zeggen. Tenenkrommend. Krankzinnig dat hier overheidsgeld naar toe gaat!