Ratebeer en andere ergernissen deel 7

Reads 58675 • Replies 657 • Started Wednesday, May 3, 2017 12:30:45 PM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
caesar
beers 7642 º places 411 º 04:45 Thu 10/19/2017

Goh, over welke niet nader te noemen brouwer zou dat toch gaan. Ik kijk even naar je recente ratings ... :P

 
MarcoDL
beers 9625 º places 213 º 04:50 Thu 10/19/2017

Originally posted by Maakun
Kreeg in onderstaand antwoord, wat een prutsers:

"Hoi Maarten, voor het bier maakt het niks uit waar er wordt gebrouwen, dat ligt natuurlijk helemaal aan het recept. (...)"


Afgaande op je ratings is het nog waar ook. Je hebt recent twee bieren de grond ingepend en ze die zijn gebrouwen bij twee verschillende brouwerijen.

Kortom, ze hebben NHB niet nodig om slecht te zijn.

 
Maakun
beers 10309 º places 319 º 05:00 Thu 10/19/2017

Die Scheveningen kan nog enigszins aan smaak liggen zoals ze zelf zeggen (het smaakt een beetje zoals een homebrew van mezelf die ik te warm had vergist met US05, maar dan zonder hop en met boter), hoewel ik niet snap waarom je een IPA laat brouwen bij een brouwerij waarvan hun eigen recept IPA al heel slecht is... Maar dat ze zelf blij zijn met dat laatste bier van DNH geloof ik gewoon niet. De bedorven spruitjeslucht rook al ik zodra het dopje er af was.

 
MarcoDL
beers 9625 º places 213 º 07:07 Thu 10/19/2017

De servers roken weer, wat is de site honds traag.

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 07:32 Thu 10/19/2017

Originally posted by MarcoDL
De servers roken weer, wat is de site honds traag.

 
Borresteijn
beers 11317 º places 404 º 09:51 Thu 10/19/2017

Originally posted by Maakun
Die Scheveningen kan nog enigszins aan smaak liggen zoals ze zelf zeggen (het smaakt een beetje zoals een homebrew van mezelf die ik te warm had vergist met US05, maar dan zonder hop en met boter), hoewel ik niet snap waarom je een IPA laat brouwen bij een brouwerij waarvan hun eigen recept IPA al heel slecht is... Maar dat ze zelf blij zijn met dat laatste bier van DNH geloof ik gewoon niet. De bedorven spruitjeslucht rook al ik zodra het dopje er af was.


Altijd lastig natuurlijk als er eens een ander geluid op je afkomt dan dat uit je holle echokamertje met in-crowds

 
RW80
beers 3114 º places 33 º 14:20 Thu 10/19/2017


Originally posted by Maakun
Had een niet nader te noemen brouwerij een berichtje gestuurd over de kwaliteit van hun bieren en of ze nou zelf niet vinden dat de Noord-Hollandse brouwerij alleen maar bedorven groentesoep brouwt en ze beter ergens anders ketels kunnen huren (maar dan iets netter geformuleerd). Kreeg in onderstaand antwoord, wat een prutsers:

"Hoi Maarten, voor het bier maakt het niks uit waar er wordt gebrouwen, dat ligt natuurlijk helemaal aan het recept. Jammer dat de bieren wat tegenvallen, maar ieder zijn smaak natuurlijk! Gelukkig horen wij veel positieve reacties op onze bieren en maken we ons daar geen zorgen over."



Ze hebben tenminste het fatsoen om te reageren, een gewaardeerde en zeer grote Nederlandse craft Brouwer reageert niet eens op ontploffende fles die rustig op een slaapkamer stond. Dan nog liever groentesoep als een bommetje.

 
sjogro
beers 9245 º places 186 º 15:52 Thu 10/19/2017

Ik kan weer eens niet raten, er staat een %> bovenaan iedere bierpagina. Wanneer houden die oetlullen eens op met kloten in de live site. Zo, moest m weer ff kwijt, kijken of t forum nog werkt.

 
MarcoDL
beers 9625 º places 213 º 16:57 Thu 10/19/2017

Originally posted by sjogro
Ik kan weer eens niet raten, er staat een %> bovenaan iedere bierpagina. Wanneer houden die oetlullen eens op met kloten in de live site. Zo, moest m weer ff kwijt, kijken of t forum nog werkt.


Ik ben er zojuist na twee errors op geraakt. In ratebeer termen een goede score.

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 19:24 Thu 10/19/2017

Joet heeft een post op forum gezet. Inhoudelijk nul maar dat men er mee bezig is. Feit alleen al dat men een reactie geeft zo snel is iets wat voorheen unheard of was. Dus toch improvements?

Raten ging nu weer probleemloos btw. Maja 2.24u...scheelt mss...