Ratebeer en andere ergernissen deel 7

Reads 58716 • Replies 657 • Started Wednesday, May 3, 2017 12:30:45 PM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 16:09 Sun 8/13/2017

Ik heb vooralsnog nergens last van eigenlijk. Geen verdwenen ratings, het extra klikje op het kruisje zodat de app reclame weggaat hindert me niet. Het enige wat me irriteert is het niet meer automatisch zien van de deelscores maar daar is al genoeg over gediscussieerd.

 
DutchDrebus
beers 6996 º places 47 º 10:32 Tue 8/15/2017

Ik weet dat ik normaal bij klagen altijd vooraan sta, maar ik hoef niet meer iedere 10 minuten in te loggen dus ik ben weer content eigenlijk.

 
Borresteijn
beers 11317 º places 404 º 02:41 Wed 8/16/2017

Dit soort spammers / reclamebots https://www.ratebeer.com/forums/paris-amsterdam--some-new-country-ticks-there_297312_2.htm

Zal em nog even verder spammen. Om de zoveel posts duikt er weer 1 op.

 
DutchDrebus
beers 6996 º places 47 º 09:58 Thu 8/17/2017

https://www.bierista.nl/biernieuws/actueel/grens-500-bierbrouwerijen

"Nederland is de magische drempel van 500 bierbrouwerijen gepasseerd."

Iedere keer dat ik dat soort dingen lees begint het me meer te storen.

Verderop in het artikel staat het zelfs:
" Ongeveer de helft van de 500 brouwerijen bestaat uit zogenaamde huurbrouwers. Dit zijn brouwers die niet over een eigen productiebrouwerij beschikken (eigen brouwketels) maar capaciteit inhuren bij andere brouwerijen, oftewel brouwvolume huren. "

Stop dan met het verkondigen van die onzin. Hoe moeilijk is het om het verschil tussen een brouwerij (locatie) en brouwer (beroep/hobby/whatever) te leren? In principe is het niet veel moeilijker dan het verschil tussen een restaurant en een kok leren.

Als je geen eigen brouwlocatie hebt ben je geen brouwerij, punt.

Edit: Graag niet op SpoelenMaar zoeken of ik ook ooit deze fout heb gemaakt. Zo wel dan was ik jong en onwetend en moet je het lezen in de geest van die tijd.

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 11:20 Thu 8/17/2017

Iedereen die bier brouwt met een kvk en het commercieel available heeft is een brouwerij. Eigen ketels is volstrekt irrelevant.

 
DutchDrebus
beers 6996 º places 47 º 12:01 Thu 8/17/2017

Originally posted by Benzai
Iedereen die bier brouwt met een kvk en het commercieel available heeft is een brouwerij. Eigen ketels is volstrekt irrelevant.


Nou en ik vind zwarte piet racistisch dan.

 
bierkoning
beers 20260 º places 431 º 12:12 Thu 8/17/2017

Originally posted by Benzai
Iedereen die bier brouwt met een kvk en het commercieel available heeft is een brouwerij. Eigen ketels is volstrekt irrelevant.

Dat is wel erg zwart wit. Voorkeur voor eigen ketel. Maar dat vergt wel een fikse investering. Dus ik snap waarom mensen bij een ander brouwen.

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 12:56 Thu 8/17/2017

Originally posted by bierkoning
Originally posted by Benzai
Iedereen die bier brouwt met een kvk en het commercieel available heeft is een brouwerij. Eigen ketels is volstrekt irrelevant.

Dat is wel erg zwart wit. Voorkeur voor eigen ketel. Maar dat vergt wel een fikse investering. Dus ik snap waarom mensen bij een ander brouwen.


Ok, aanpassing dan:

Iedereen die bier brouwt met een kvk en het commercieel available heeft is een brouwer. Bij eigen ketels is ie ook brouwerij

 
DutchDrebus
beers 6996 º places 47 º 14:43 Thu 8/17/2017

Originally posted by Benzai
Originally posted by bierkoning
Originally posted by Benzai
Iedereen die bier brouwt met een kvk en het commercieel available heeft is een brouwerij. Eigen ketels is volstrekt irrelevant.

Dat is wel erg zwart wit. Voorkeur voor eigen ketel. Maar dat vergt wel een fikse investering. Dus ik snap waarom mensen bij een ander brouwen.


Ok, aanpassing dan:

Iedereen die bier brouwt met een kvk en het commercieel available heeft is een brouwer. Bij eigen ketels is ie ook brouwerij


Juist!

Zwarte Piet is natuurlijk ook niet rascistisch maar dat was de teleurstelling die sprak.

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 06:57 Fri 8/18/2017

Kermis en Benzai hebben op weg naar de Danish Ratebeer Summer Gathering nog geen bier getickt. En het is al bijna 14.00! Hoe kan dat? :P