Ratebeer en andere ergernissen deel 7

Reads 58705 • Replies 657 • Started Wednesday, May 3, 2017 12:30:45 PM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
joes
beers 93 º places 9 º 05:40 Mon 10/2/2017

Originally posted by Maakun
Tasting doen? :-)

Haha, ja Den Haag is wel NL capital qua aantal ratings dit jaar denk ik. Sowieso twee mensen in de Ratebeer top 50 en dan nog sjogro, mariuspoenari en svartvit die ook hard bezig zijn.


Ik weet niet of je het in de gaten hebt, maar Ratebeer is anno nu een redelijk achterhaald concept. Dat hebben ze buiten de randstad al een tijdje door (een enkele uitzondering daargelaten) .....

:-)

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 06:49 Mon 10/2/2017

Originally posted by joes

Ik weet niet of je het in de gaten hebt, maar Ratebeer is anno nu een redelijk achterhaald concept. Dat hebben ze buiten de randstad al een tijdje door (een enkele uitzondering daargelaten) .....



Partypooper! :P

 
Maakun
beers 10309 º places 319 º 07:47 Mon 10/2/2017

Originally posted by joes
Originally posted by Maakun
Tasting doen? :-)

Haha, ja Den Haag is wel NL capital qua aantal ratings dit jaar denk ik. Sowieso twee mensen in de Ratebeer top 50 en dan nog sjogro, mariuspoenari en svartvit die ook hard bezig zijn.


Ik weet niet of je het in de gaten hebt, maar Ratebeer is anno nu een redelijk achterhaald concept. Dat hebben ze buiten de randstad al een tijdje door (een enkele uitzondering daargelaten) .....

:-)




Zegt ie net als ik een nieuwe top maand qua ratings heb :-(

 
PotjeBier
beers 4514 º places 13 º 11:26 Mon 10/2/2017

Nou, nu komt de AB InBev aap uit de mouw hoor. Een email van Ratebeer, in het Nederlands nota bene, met daarin alleen een reclame voor Hopt. "We love our advertisers here at RateBeer". Juist ja.

 
Countbeer
beers 6586 º places 259 º 12:26 Mon 10/2/2017

Originally posted by PotjeBier
Nou, nu komt de AB InBev aap uit de mouw hoor. Een email van Ratebeer, in het Nederlands nota bene, met daarin alleen een reclame voor Hopt. "We love our advertisers here at RateBeer". Juist ja.

Wow!
Geen wonder dat ie bij mij in mn spamfilter terecht kwam, haha...
En dit dan: "Looking to promote a local business, release or festival?"
Niks over RB maar alles voor t geld...

Het is het NL forum en de NL community waardoor ik hier nog terugkom...

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 13:09 Mon 10/2/2017

Originally posted by PotjeBier
Nou, nu komt de AB InBev aap uit de mouw hoor. Een email van Ratebeer, in het Nederlands nota bene, met daarin alleen een reclame voor Hopt. "We love our advertisers here at RateBeer". Juist ja.


Ach ja..

Oplossing:

" Getting too much email from RateBeer <weekly@ratebeer.com>? You can unsubscribe "

 
Maakun
beers 10309 º places 319 º 13:35 Mon 10/2/2017

Op Facebook kan je zien waarom je bepaalde gesponsorde berichten ziet. Ik krijg daar telkens berichten van dat Hopt omdat ik Cantillon volg :-)

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 01:56 Tue 10/3/2017

Maar wanneer krijg je die mail dan? Volgens mij heb ik wel de RB weekly, maar ik heb geen berichtjes in het Nederlands gehad?

 
MarcoDL
beers 9625 º places 213 º 02:53 Tue 10/3/2017

Als Beerwulf (Heineken) betaalt kunnen die toch ook gewoon een reclame krijgen in de Ratebeer mail? (die ik overigens niet gehad heb).

 
DutchDrebus
beers 6996 º places 47 º 03:00 Tue 10/3/2017

M'n premium is verlopen, twijfel nog of ik vernieuw. Ik vind Ratebeer nog wel leuk, maar alle medegebruikers zitten steeds te zuurpruimen hoe kut alles is.