Ratebeer en andere ergernissen deel 7

Reads 58713 • Replies 657 • Started Wednesday, May 3, 2017 12:30:45 PM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
caesar
beers 7642 º places 411 º 05:39 Wed 9/27/2017

Originally posted by ShivanDragon
Omg: de grote prutsers heeft zijn gespuis weer eens losgelaten op de site, gevolg:
The page cannot be displayed because an internal server error has occurred.
tijdens het invoeren van de Borefts ratings ...grrrrr...


Het is met ups en downs de afgelopen dagen. Ik heb ook alle varianten wel gezien inmiddels.

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 05:46 Wed 9/27/2017

Originally posted by kimberly1987
Originally posted by MonsterMagnet
Originally posted by Benzai
Originally posted by Benzai
Link?


Thnx Edwin!

Fraai dit, lekker oorlogje begonnen daar. Popcorn erbij en kijken hoe het afloopt.
link pls? Hou wel van een leuke soap..


chocolade popcorn?


Chocolade popcorn...moet niet gekker worden..

 
bierkoning
beers 20260 º places 431 º 13:10 Wed 9/27/2017

Originally posted by caesar
Originally posted by ShivanDragon
Omg: de grote prutsers heeft zijn gespuis weer eens losgelaten op de site, gevolg:
The page cannot be displayed because an internal server error has occurred.
tijdens het invoeren van de Borefts ratings ...grrrrr...


Het is met ups en downs de afgelopen dagen. Ik heb ook alle varianten wel gezien inmiddels.


Het werkt allemaal weer eens voor geen meter. Raten is nu onmogelijk, en verder gaat alles supertraag. Adminnen lukt ook niet. Joet beweert dat hij er niet van slaapt en dat hij allemaal hulptroepen heeft opgeroepen en dat het de hoogste prio heeft en dat zal allemaal wel, maar intussen lost het niks op. Het eind van mijn geduld komt nu heel snel in zicht. Het eerste wat ik ga doen als alles onverwacht weer werkt is alle ratings veilig stellen en dan eens kijken wat ik er verder mee ga doen....

 
Maakun
beers 10309 º places 319 º 13:34 Wed 9/27/2017

Bij mij werkt de site wel, maar kan nu geen ratings toevoegen. Het lijkt wel dat hoe meer mensen aan de site werken hoe kutter het wordt...

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 14:03 Wed 9/27/2017

Geen idee of wat ik nu ga zeggen totaal onmogelijk is, maar is het niet mogelijk om een nieuwe site op te bouwen die hetzelfde doet, maar dan goed? En waar je vervolgens gemakkelijk je ratings heen kunt transferren? Of is dat totaal onmogelijk..?

Natuurlijk, alles kan zolang je maar betaalt, maar is het iets wat 'we' kunnen doen, als in "hebben we onder de users die kennis in huis"?

 
Countbeer
beers 6586 º places 259 º 14:10 Wed 9/27/2017

Originally posted by Benzai
Geen idee of wat ik nu ga zeggen totaal onmogelijk is, maar is het niet mogelijk om een nieuwe site op te bouwen die hetzelfde doet, maar dan goed? En waar je vervolgens gemakkelijk je ratings heen kunt transferren? Of is dat totaal onmogelijk..?

Natuurlijk, alles kan zolang je maar betaalt, maar is het iets wat 'we' kunnen doen, als in "hebben we onder de users die kennis in huis"?


Riep ik ook een tijd terug maar kreeg nul op het rekest...
Maar sta er nog steeds achter!

Loop wel al een tijd met het idee rond een NL/BeNeLux bierforum te beginnen. Maar dat zou dan natuurlijk voor iedereen toegankelijk zijn!

 
MonsterMagnet
beers 1955 º places 15 º 15:31 Wed 9/27/2017

Ik denk het onderschat wordt hoeveel werk het is om zo'n site in elkaar te zetten en draaiende te houden. Toch zijn het wel prutsers, roep ik vanaf de zijlijn.

Ik heb wel enige kennis, maar geen behoefte aan een hobbyproject dat, wat betreft investering van tijd en geld al heel snel het hobby niveau zal ontstijgen. Ik vermaak me overdag wel met software maken, dan kan ik in mijn vrije tijd lekker bier brouwen en drinken en mopperen op andere prutsers.

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 00:20 Thu 9/28/2017

"I apologize for the response time. We are about a day behind and this is due to heavy damages to the Microsoft tech support office in Mexico City because of the earthquake and to Microsoft Support office that was heavily damaged recently in Puerto Rico by the recent hurricane."

Dit kun je toch niet serieus menen? Lachwekkend werkelijk waar

 
Countbeer
beers 6586 º places 259 º 00:40 Thu 9/28/2017

Originally posted by caesar
"I apologize for the response time. We are about a day behind and this is due to heavy damages to the Microsoft tech support office in Mexico City because of the earthquake and to Microsoft Support office that was heavily damaged recently in Puerto Rico by the recent hurricane."

Dit kun je toch niet serieus menen? Lachwekkend werkelijk waar

Lachwekkend, triest, te gek voor woorden...
Stel jullie ratings veilig want als de natuur dit al kan wil ik niet weten wat mensenhanden kunnen aanrichten...

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 03:26 Thu 9/28/2017

Originally posted by caesar
"I apologize for the response time. We are about a day behind and this is due to heavy damages to the Microsoft tech support office in Mexico City because of the earthquake and to Microsoft Support office that was heavily damaged recently in Puerto Rico by the recent hurricane."

Dit kun je toch niet serieus menen? Lachwekkend werkelijk waar


Ik heb geen idee in hoeverre dit berust op waarheden of op dikke duimzuigkunst. Ik kan niet beoordelen of dit idd van invloed is of kan zijn dus ik kan me dan ook niet zonder meer vinden in de getrokken conclusie dat het lachwekkend is.

Om het maar eens netjes te verwoorden :P