Ratebeer en andere ergernissen deel 7

Reads 58710 • Replies 657 • Started Wednesday, May 3, 2017 12:30:45 PM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
SVD
beers 6193 º places 329 º 14:41 Wed 10/11/2017

Wtf..... ik heb met kraddel een pliny the elder een aantal jaar geleden getrade... en nu zocht ik dat op en mijn fucking rating is weg.

Nu weet ik het zeker... ratings worden verwijderd zonder dat ik berichten krijg....

 
SVD
beers 6193 º places 329 º 13:57 Thu 10/12/2017

Ugh.. mijn premium is verlopen... nu moet ik iedere toevoeging zelf toevoegen aan mijn backup -,-

 
Borresteijn
beers 11317 º places 404 º 01:43 Fri 10/13/2017

Originally posted by MarcoDL
Originally posted by caesar
Originally posted by Borresteijn
Of je dat spul nu vers of 60 jaar oud drinkt, het blijft niet te zuipen.
Welke was het trouwens? en wat vond je er zelf van?


Ik neem aan dat het om die Goossens lambiek gaat zeker?


Het was Goossens lambiek inderdaad. Was vooral leuk om te drinken en interessant om te proeven wat er gebeurt als brett 60 jaar zn gang kan gaan. Ter indicatie: de drinkbaarheid gaat er niet op vooruit en de droge wrangheid en paardendeken nemen stevig toe.

En @bor: die lambiek was beter dan de orval van 9 jaar oud, daar was de glans vanaf.


Haha, nee das geen feest. Begrijp me niet verkeerd w.b. de lambiek hoor, ik had hem zeker ook geproefd als ie op tafel was gekomen. All for the sake of science. Vorige week nog een '99 Selection Lambic voorgeschoteld gekregen. Toch nog maar een flinke slok genomen, ondanks mn eerdere 1.7 rating.

 
MarcoDL
beers 9626 º places 213 º 11:26 Sat 10/14/2017

Originally posted by Borresteijn
Originally posted by MarcoDL
Originally posted by caesar
Originally posted by Borresteijn
Of je dat spul nu vers of 60 jaar oud drinkt, het blijft niet te zuipen.
Welke was het trouwens? en wat vond je er zelf van?


Ik neem aan dat het om die Goossens lambiek gaat zeker?


Het was Goossens lambiek inderdaad. Was vooral leuk om te drinken en interessant om te proeven wat er gebeurt als brett 60 jaar zn gang kan gaan. Ter indicatie: de drinkbaarheid gaat er niet op vooruit en de droge wrangheid en paardendeken nemen stevig toe.

En @bor: die lambiek was beter dan de orval van 9 jaar oud, daar was de glans vanaf.


Haha, nee das geen feest. Begrijp me niet verkeerd w.b. de lambiek hoor, ik had hem zeker ook geproefd als ie op tafel was gekomen. All for the sake of science. Vorige week nog een '99 Selection Lambic voorgeschoteld gekregen. Toch nog maar een flinke slok genomen, ondanks mn eerdere 1.7 rating.


Precies, all in the name of science!

 
MarcoDL
beers 9626 º places 213 º 11:27 Sat 10/14/2017

Ergernis, als ik hier zoek op de termen 'to ol haze' of volledig op ' to ol haze craze' vind ik niet eens de to ol haze craze. Ik heb google nodig om via een omweg op de ratebeer page te komen.

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 13:34 Sat 10/14/2017

Originally posted by MarcoDL
Ergernis, als ik hier zoek op de termen 'to ol haze' of volledig op ' to ol haze craze' vind ik niet eens de to ol haze craze. Ik heb google nodig om via een omweg op de ratebeer page te komen.


Bekend probleem. Øl weglaten en je bent er, geen omweg nodig. Al dat soort letters moet je weglaten tegenwoordig.

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 15:19 Sat 10/14/2017

Originally posted by Benzai
Originally posted by MarcoDL
Ergernis, als ik hier zoek op de termen 'to ol haze' of volledig op ' to ol haze craze' vind ik niet eens de to ol haze craze. Ik heb google nodig om via een omweg op de ratebeer page te komen.


Bekend probleem. Øl weglaten en je bent er, geen omweg nodig. Al dat soort letters moet je weglaten tegenwoordig.


Ja idd, snap dat dan toch gewoon Marco. Het ligt niet aan RB, het ligt aan jou :-P

 
MarcoDL
beers 9626 º places 213 º 13:23 Sun 10/15/2017

Originally posted by caesar
Originally posted by Benzai
Originally posted by MarcoDL
Ergernis, als ik hier zoek op de termen 'to ol haze' of volledig op ' to ol haze craze' vind ik niet eens de to ol haze craze. Ik heb google nodig om via een omweg op de ratebeer page te komen.


Bekend probleem. Øl weglaten en je bent er, geen omweg nodig. Al dat soort letters moet je weglaten tegenwoordig.


Ja idd, snap dat dan toch gewoon Marco. Het ligt niet aan RB, het ligt aan jou :-P


Het spijt me. Wat moet ik anders doen om er achter te komen wat mijn 14 mysterieuze private ratings zijn? Ik heb nooit ratings korter dan de vereiste lengte geschreven.

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 16:37 Sun 10/15/2017

Originally posted by MarcoDL
Originally posted by caesar
Originally posted by Benzai
Originally posted by MarcoDL
Ergernis, als ik hier zoek op de termen 'to ol haze' of volledig op ' to ol haze craze' vind ik niet eens de to ol haze craze. Ik heb google nodig om via een omweg op de ratebeer page te komen.


Bekend probleem. Øl weglaten en je bent er, geen omweg nodig. Al dat soort letters moet je weglaten tegenwoordig.


Ja idd, snap dat dan toch gewoon Marco. Het ligt niet aan RB, het ligt aan jou :-P


Het spijt me. Wat moet ik anders doen om er achter te komen wat mijn 14 mysterieuze private ratings zijn? Ik heb nooit ratings korter dan de vereiste lengte geschreven.


Geen idee, dat is idd een mysterie. Ik heb ook een mysterie trouwens. Hoe kom ik aan deze kater. Nu al. En hoe kom ik er van af? En is het ervan af, er van af, er vanaf, of ervanaf? En waar was Cees vandaag? En waarom heb ik weer uren gefietst? Dus...

 
joes
beers 93 º places 9 º 02:02 Mon 10/16/2017

Originally posted by Benzai
Originally posted by MarcoDL
Originally posted by caesar
Originally posted by Benzai
Originally posted by MarcoDL
Ergernis, als ik hier zoek op de termen 'to ol haze' of volledig op ' to ol haze craze' vind ik niet eens de to ol haze craze. Ik heb google nodig om via een omweg op de ratebeer page te komen.


Bekend probleem. Øl weglaten en je bent er, geen omweg nodig. Al dat soort letters moet je weglaten tegenwoordig.


Ja idd, snap dat dan toch gewoon Marco. Het ligt niet aan RB, het ligt aan jou :-P


Het spijt me. Wat moet ik anders doen om er achter te komen wat mijn 14 mysterieuze private ratings zijn? Ik heb nooit ratings korter dan de vereiste lengte geschreven.


Geen idee, dat is idd een mysterie. Ik heb ook een mysterie trouwens. Hoe kom ik aan deze kater. Nu al. En hoe kom ik er van af? En is het ervan af, er van af, er vanaf, of ervanaf? En waar was Cees vandaag? En waarom heb ik weer uren gefietst? Dus...


Volgende keer maar weer aan het handje mee naar huis ?