Ratebeer en andere ergernissen deel 7

Reads 58388 • Replies 657 • Started Wednesday, May 3, 2017 12:30:45 PM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
MonsterMagnet
beers 1955 º places 15 º 15:45 Wed 6/14/2017

Dus het is wel een sell out van ratebeer? Ik ben bijna klaar hier.

 
ShivanDragon
beers 6880 º places 121 º 15:49 Wed 6/14/2017

Originally posted by Countbeer
Originally posted by Borresteijn
Wow.... alleen nog maar de totaalscore tonen van je rating.. what’s the fucking point in rating dan, vraag ik me af? Waarom überhaupt nog deelscores invoeren? Bespreekt die dude ooit wel eens iets met de admins voordat ie t doorvoert? WTF...

Oh damn! Wtf!


Thread ff doorgelezen en ik wordt daar niet vrolijk van, daarnaast nog even dat stuk over de brewer ratings en dan denk ik ook .... serieus ... WoW... vooral die opmerking dat hij het aangepast heeft om beter op google gevonden te kunnen worden, dat is wel de grootste omzin wat ik in jaren heb gehoord. Verwacht dan ook dat we straks ook in sterretjes kunnen gaan raten om de user experience ’sneller’ te kunnen maken, wat wederom zo’n bullshit opmerking is. Als men al bezig is om alles op te schrijven dan jan de rest er ook wel bij! . Anders kan je beter gaan lopen ticken ...

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 15:54 Wed 6/14/2017

Totaal onbegrijpelijk dit inderdaad, en ik hoor er ook voor het eerst van. Maar ja, de grote roerganger is een prutser, ik roep het al zolang als ik op RB zit volgens mij. Heb ik dat verhaal wel eens vertreld over Utrechtse Bok? :-P

 
Bullit
beers 6227 º 16:10 Wed 6/14/2017

Waardeloos dit. Ratebeer wordt Untappd 0.5. Ik dacht, heel naief blijkt nu, dat het allemaal wel zou meevallen met die overname, maar ze lijken voornamelijk geinteresseerd te zijn in zoveel mogelijk makkelijke en snelle ticks via mobiele telefoons, ipv van verhaaltjes en deelscores. Of althans die info zoveel mogelijk afschermen. JoeT is in het pak genaaid door die beersharks van ab-inbev.

 
bartlebier
beers 4526 º places 177 º 18:52 Wed 6/14/2017

Vooral de ijverigste reeters en trouwste Ar/Ap/Ta/Pa/Ov data-inputters onder ons worden hier zo langzaam in onze 5/5 sterretjes genaaid en afgedankt voor bewezen diensten.
(Zie nieuwe topic)

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 01:27 Thu 6/15/2017

En de friends tab werkt ook al niet meer. Ik heb mezelf voorgenomen om niet vanuit emotie of eerste reactie te reageren, maar #^$#*$^# *$^@*$#&@$# !!!! 1!

 
Maakun
beers 10309 º places 319 º 02:37 Thu 6/15/2017

Originally posted by Bullit
Waardeloos dit. Ratebeer wordt Untappd 0.5. Ik dacht, heel naief blijkt nu, dat het allemaal wel zou meevallen met die overname, maar ze lijken voornamelijk geinteresseerd te zijn in zoveel mogelijk makkelijke en snelle ticks via mobiele telefoons, ipv van verhaaltjes en deelscores. Of althans die info zoveel mogelijk afschermen. JoeT is in het pak genaaid door die beersharks van ab-inbev.


Ook totale bullshit dat hij hier al mee was begonnen net voor dat hij een deel van de site had verkocht. Deze ideeën hebben de verkoop juist mogelijk gemaakt. Nou ja, ik had het hier twee weken terug met Chris over en dit was wel zo’n beetje precies wat ik had voorspeld. In de nieuwe app kan je dan inderdaad alleen nog één score geven maar wel elk bier meerdere keren inchecken, precies alleen de data die een InBev wil hebben en wat de gebruikers willen boeit niet.

 
Borresteijn
beers 11298 º places 404 º 02:40 Thu 6/15/2017

Kommer en kwel. De deelscores waren nu juist hetgene wat RB zo goed maakte. En serieus, aangeven met zo’n hover-over dat de score uit 5 is??! WOW. Of ie tegen een mongooltje praat
De vraag in de questionnaire was of je wel eens de deelscores aanpaste om zo tot je totaalscore te komen. Ik heb daarop meen ik Nee geantwoord, blijkbaar als 1 van de weinigen. Dat hebben zij geïnterpreteerd als "je hebt al een score vooraf in je hoofd, en daar rate je naar". Is in sommige gevallen ook wel zo, maar dan doen de deelscores er nog wel toe! Eigenaardige manier van redeneren..

 
MonsterMagnet
beers 1955 º places 15 º 03:45 Thu 6/15/2017

En dan is dat nog steeds geen reden om, met zo veel ontbrekende en kapotte functionaliteit, dit nu aan te passen. Tenzij.... er een ’groter’ doel achter zit.

 
Maakun
beers 10309 º places 319 º 03:52 Thu 6/15/2017

Jawel er is wel een reden. Kijk maar naar de gemiddelde scores op Unteppad en hier. Als je de manier van raten aanpast op deze manier krijg je meer snelle ratings direct in de app, en een hogere gemiddelde score (en één die beter te vergelijken is met Untappd). Beter voor een positief imago van Ratebeer bij brouwerijen en beter voor het verzamelen en vergelijken van data.