Ratebeer en andere ergernissen deel 7

Reads 58375 • Replies 657 • Started Wednesday, May 3, 2017 12:30:45 PM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
Maakun
beers 10309 º places 319 º 05:59 Mon 5/8/2017

Ik vind al hun porters erg goed, de rest is wel redelijk. Gemiddeld zijn ze gewoon prima, en dat is vrij zeldzaam voor nieuwe NL brouwerijen.

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 08:40 Mon 5/8/2017

Originally posted by Maakun
Ik vind al hun porters erg goed, de rest is wel redelijk. Gemiddeld zijn ze gewoon prima, en dat is vrij zeldzaam voor nieuwe NL brouwerijen.


Dit idd

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 02:41 Fri 5/12/2017

Berne, ’abdijbieren’ en dan ook nog ’sinds 1134’ of iets dergelijks. En dan ’volgens eigen recept’, al geven ze dan wel toe dat het bij een bevriende abdij in Belgie is gebrouwen. Maar dan hebben de blonde, dubbel en tripel wel exact hetzelfde ABV. Toeval? Hmm hmm

 
Maakun
beers 10309 º places 319 º 03:38 Fri 5/12/2017

Heb laatst een aantal Franse fake-accounts gemeld, en blijkbaar heb ik daarmee Ratebeer regels gebroken... Beetje vreemd, zeker omdat het illegaal is om niks te ondernemen tegen nepreviews als website.

Sowieso is het Franse deel van de database een heel stuk minder onderhouden dan het Nederlandse deel. Ik ben op zo’n moment wel weer extra blij met onze Nederlandse admins!

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 03:59 Fri 5/12/2017

Originally posted by Maakun
Heb laatst een aantal Franse fake-accounts gemeld, en blijkbaar heb ik daarmee Ratebeer regels gebroken... Beetje vreemd, zeker omdat het illegaal is om niks te ondernemen tegen nepreviews als website.


Och mocht je het weer eens niet posten? Huilie huilie over name-calling? Altijd dat gezeik. Fake accounts moet men gewoon meteen aanpakken en name-calling is volkomen terecht!

 
bierkoning
beers 20229 º places 431 º 04:13 Fri 5/12/2017

Originally posted by Maakun
Heb laatst een aantal Franse fake-accounts gemeld, en blijkbaar heb ik daarmee Ratebeer regels gebroken... Beetje vreemd, zeker omdat het illegaal is om niks te ondernemen tegen nepreviews als website.

Sowieso is het Franse deel van de database een heel stuk minder onderhouden dan het Nederlandse deel. Ik ben op zo’n moment wel weer extra blij met onze Nederlandse admins!


In Frankrijk zit maar een admin. Dus die kan het allemaal niet bijbenen. NL is af en toe al lastig genoeg.

 
Countbeer
beers 6586 º places 259 º 06:44 Fri 5/12/2017

Originally posted by Maakun
Heb laatst een aantal Franse fake-accounts gemeld, en blijkbaar heb ik daarmee Ratebeer regels gebroken... Beetje vreemd, zeker omdat het illegaal is om niks te ondernemen tegen nepreviews als website.

Sowieso is het Franse deel van de database een heel stuk minder onderhouden dan het Nederlandse deel. Ik ben op zo’n moment wel weer extra blij met onze Nederlandse admins!

Fake democratie op Ratebeer...
Weet nog goed dat iemand sterretje van de dag was maar omdat ie het logo van Bad Religion had werd die foto weggehaald... (nooit opgevallen maar dan wel...)
Maar pluim in je reet want nep accounts moeten direct verwijderd worden! Goed bezig. En regels zijn er om gebroken te worden!

 
Maakun
beers 10309 º places 319 º 07:34 Fri 5/12/2017

Originally posted by bierkoning
In Frankrijk zit maar een admin. Dus die kan het allemaal niet bijbenen. NL is af en toe al lastig genoeg.


Ik wil hem best helpen hoor :-) Hij zal het inderdaad wel druk hebben, krijg meestal geen antwoord als ik hem een bericht stuur.

 
MonsterMagnet
beers 1955 º places 15 º 08:10 Fri 5/12/2017

Originally posted by Countbeer
Fake democratie op Ratebeer...
Ratebeer lijkt in helemaal niets op een democratie.

 
MarcoDL
beers 9603 º places 213 º 08:15 Fri 5/12/2017

Originally posted by Countbeer
Weet nog goed dat iemand sterretje van de dag was maar omdat ie het logo van Bad Religion had werd die foto weggehaald... (nooit opgevallen maar dan wel...)



Wtf, waarom dan? Vanwege de politiek van de band of de eventuele negatieve religieuze betekenis van de naam? Idioot in beide gevallen. Wist niet dat Tipper Gore admin is hier.