Ratebeer en andere ergernissen deel 7

Reads 58693 • Replies 657 • Started Wednesday, May 3, 2017 12:30:45 PM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
caesar
beers 7642 º places 411 º 04:19 Fri 6/16/2017

Ik heb er zelf niet zo’n problemen mee om ratings/ticks kwijt te raken. Ik ben natuurlijk ooit al eens een jaartje gestopt met raten op RB, en toen heb ik ook even UT gebruikt (overigens zie ik er geen problemen mee om de beide databases naast elkaar te gebruiken, volgens mij doen genoeg mensen dat). Ik heb vrijwel nooit ratings van de ene naar de andere database overgezet. Het geeft je misschien juist de kans om die gouwe ouwes nog een keer te proberen :-)

 
DutchDrebus
beers 6996 º places 47 º 04:56 Fri 6/16/2017

Users die internationale huilie huilie threads maken over een premium functie die al jaren premium is.

 
Countbeer
beers 6586 º places 259 º 05:30 Fri 6/16/2017

Originally posted by DutchDrebus
Users die internationale huilie huilie threads maken over een premium functie die al jaren premium is.


Hey, op zo een speciale dag als vandaag mag dat!

 
skortila
beers 6536 º places 295 º 05:50 Fri 6/16/2017

Tsja. Mocht je uit principiële redenen echt niet dat tientje willen betalen kun je ook gewoon een scriptje schrijven die loopt over al je ratings en de data geordend in een csv plaatst. Is niet heel ingewikkeld.

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 06:15 Fri 6/16/2017

Originally posted by skortila
Tsja. Mocht je uit principiële redenen echt niet dat tientje willen betalen kun je ook gewoon een scriptje schrijven die loopt over al je ratings en de data geordend in een csv plaatst. Is niet heel ingewikkeld.


Ik snap het nu al niet meer..

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 06:16 Fri 6/16/2017

Originally posted by skortila
Tsja. Mocht je uit principiële redenen echt niet dat tientje willen betalen kun je ook gewoon een scriptje schrijven die loopt over al je ratings en de data geordend in een csv plaatst. Is niet heel ingewikkeld.


Wat kost het om jou in te huren Jos? Minder dan een tientje?

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 06:17 Fri 6/16/2017

Originally posted by Benzai
Originally posted by skortila
Tsja. Mocht je uit principiële redenen echt niet dat tientje willen betalen kun je ook gewoon een scriptje schrijven die loopt over al je ratings en de data geordend in een csv plaatst. Is niet heel ingewikkeld.


Ik snap het nu al niet meer..


Als je een online survey kunt plaatsen, kun je toch ook wel even dat scriptje maken Benzai? Tsssk :P

 
skortila
beers 6536 º places 295 º 06:58 Fri 6/16/2017

Originally posted by Benzai

Wat kost het om jou in te huren Jos? Minder dan een tientje?


Haha. Als iedereen die z’n backup wil me een paar euro ofzo doneert is het nog best lucratief. :-D

 
Borresteijn
beers 11317 º places 404 º 07:00 Fri 6/16/2017

Originally posted by skortila
Originally posted by Benzai

Wat kost het om jou in te huren Jos? Minder dan een tientje?


Haha. Als iedereen die z’n backup wil me een paar euro ofzo doneert is het nog best lucratief. :-D


Gaat niet om het geld Jos, maar om het principe ;-) Jij kan gewoon je normale uurtarief vragen.

 
DutchDrebus
beers 6996 º places 47 º 07:03 Fri 6/16/2017

Originally posted by caesar
Originally posted by Benzai
Originally posted by skortila
Tsja. Mocht je uit principiële redenen echt niet dat tientje willen betalen kun je ook gewoon een scriptje schrijven die loopt over al je ratings en de data geordend in een csv plaatst. Is niet heel ingewikkeld.


Ik snap het nu al niet meer..


Als je een online survey kunt plaatsen, kun je toch ook wel even dat scriptje maken Benzai? Tsssk :P


Hij stond hier gister met z’n laptop aan de deur he. Geen grap.