Ratebeer en andere ergernissen deel 7

Reads 58684 • Replies 657 • Started Wednesday, May 3, 2017 12:30:45 PM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
Countbeer
beers 6586 º places 259 º 03:45 Thu 7/13/2017

Originally posted by bierplezier
wat te denken van rum? vind die paar die ik op rum op heb wel echt geniaal (to ol liquid confidential!!)

Dat heb ik met Tequila vaten. Elke keer denk ik, meh... maar dan blijkt t toch keer op keer weer heerlijk te zijn!

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 04:04 Thu 7/13/2017

Op de een of andere manier heb ik in mijn hoofd dat rum en tequila vaak te dominant aanwezig zijn, maar ik heb geen onderbouwing en te weinig zin om het netjes uit te zoeken dus het kan zomaar een vreemd hersenspinsel zijn. Ontstaan als gevolg van die medicatie na m’n operatie van de week. Of dode hersencellen van die 24 bieren van deze week. Bleh.

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 01:55 Fri 7/14/2017

Berliner weisses. Ze ruiken toch gewoon naar kots en een bedorven pak melk. Bleh. Geef me dan maar radlers

 
Countbeer
beers 6586 º places 259 º 02:22 Fri 7/14/2017

Originally posted by caesar
Berliner weisses. Ze ruiken toch gewoon naar kots en een bedorven pak melk. Bleh. Geef me dan maar radlers

Neuh, eerder zuurkool...
En ik hou wel van zuurkool!

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 02:32 Fri 7/14/2017

Originally posted by Countbeer
Originally posted by caesar
Berliner weisses. Ze ruiken toch gewoon naar kots en een bedorven pak melk. Bleh. Geef me dan maar radlers

Neuh, eerder zuurkool...
En ik hou wel van zuurkool!


Ook goed, hou ik ook niet van.

 
bierkoning
beers 20259 º places 431 º 05:06 Fri 7/14/2017

Originally posted by caesar
Berliner weisses. Ze ruiken toch gewoon naar kots en een bedorven pak melk. Bleh. Geef me dan maar radlers


Nee! Gewoon lekker, zure appeltjes.

 
Borresteijn
beers 11317 º places 404 º 09:23 Fri 7/14/2017

Originally posted by bierkoning
Originally posted by caesar
Berliner weisses. Ze ruiken toch gewoon naar kots en een bedorven pak melk. Bleh. Geef me dan maar radlers


Nee! Gewoon lekker, zure appeltjes.


Aparte zure appeltjes hebben ze daar in het oosten.. BWeisses ruiken meestal echt naar kots met natte zweetsokken. Niet echt een ergernis, aangezien ik toch al geen fan van zuur was/ben.

(Zure) groene appeltjes in BA bieren daarentegen.. MEGA-ergernis

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 09:32 Fri 7/14/2017

Originally posted by Borresteijn
Originally posted by bierkoning
Originally posted by caesar
Berliner weisses. Ze ruiken toch gewoon naar kots en een bedorven pak melk. Bleh. Geef me dan maar radlers


Nee! Gewoon lekker, zure appeltjes.


Aparte zure appeltjes hebben ze daar in het oosten.. BWeisses ruiken meestal echt naar kots met natte zweetsokken. Niet echt een ergernis, aangezien ik toch al geen fan van zuur was/ben.

(Zure) groene appeltjes in BA bieren daarentegen.. MEGA-ergernis


Je kijkt weer naar die brouwer uit Haarlem zeker? :-D

 
Borresteijn
beers 11317 º places 404 º 11:36 Fri 7/14/2017

(Zure) groene appeltjes in BA bieren daarentegen.. MEGA-ergernis


Je kijkt weer naar die brouwer uit Haarlem zeker? :-D


Die vraagt er ook nog rustig >€6.50 voor. "Lekker fris" noemen ze dat dan. Zum kotzen.

 
ShivanDragon
beers 6880 º places 121 º 15:47 Mon 7/17/2017

Verdorie... heb ik weer wat tassen vol gescoord met Spaans craft beer blijken de eerste bieren toch wat tegen te vallen.