Ratebeer en andere ergernissen deel 7

Reads 58704 • Replies 657 • Started Wednesday, May 3, 2017 12:30:45 PM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
Maakun
beers 10309 º places 319 º 12:29 Sun 8/20/2017

Raar argument over geld, want Discogs is voor een groot deel tweede-hands spul en daar zier de artiest sowieso geen extra centen voor.

Maar goed, belangrijkere vraagbaak of die Bavaria radler ijsjes een geldig nieuwe Ratebeer entry zijn :-)

 
Borresteijn
beers 11317 º places 404 º 13:01 Sun 8/20/2017

Originally posted by Maakun
Ik heb vooral vraagtekens bij de prijzen bij de brouwerij zelf, daar is het duurder dan bij retail...


Dat hebben ze zo afgesproken met hun afnemers, dat het aan de brouwerij duurder is dan bij de slijter. Maar om er dan bij bijv. BA bieren nog ff €2.50 bovenop te gooien...

 
MarcoDL
beers 9625 º places 213 º 16:03 Mon 8/21/2017

En de counter is weer kapot, ongelooflijk. Ik dacht dat ze ratebeer aantrekkelijker wilden maken.

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 16:10 Mon 8/21/2017

Originally posted by MarcoDL
En de counter is weer kapot, ongelooflijk. Ik dacht dat ze ratebeer aantrekkelijker wilden maken.


Het is 1 grote beta-experimenteer-pruts-site. Eigenlijk nooit anders geweest toch?

 
Countbeer
beers 6586 º places 259 º 03:41 Tue 8/22/2017

Jeetje wat een idiote reacties op Maakun zn draadje. Ergste nog dat ze zulke reacties bij een trade post weghalen maar hier hun gang laten gaan...

 
MarcoDL
beers 9625 º places 213 º 04:04 Tue 8/22/2017

Idd, ik erger me sowieso vaak aan al die domme zogenaamde grappen in de internationale threads. Alsof er een groep volendammers rondhangt, wachtend op een nieuw topic om te kapen met bullshit.

 
Maakun
beers 10309 º places 319 º 04:11 Tue 8/22/2017

Beetje zielig inderdaad...

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 00:32 Fri 9/1/2017

Het einde is nabij: de Grote Prutser heeft een topic in de ijskast gezet, omdat er teveel kritiek op zijn zielige clubje coders was. Dan hoop ik voor hem dat ze het Nederlandse forum niet kunnen lezen, want daar staat wel meer in dan in dat draadje site issues

 
DutchDrebus
beers 6996 º places 47 º 02:05 Fri 9/1/2017

Originally posted by caesar
Het einde is nabij: de Grote Prutser heeft een topic in de ijskast gezet, omdat er teveel kritiek op zijn zielige clubje coders was. Dan hoop ik voor hem dat ze het Nederlandse forum niet kunnen lezen, want daar staat wel meer in dan in dat draadje site issues


Even een vraagje, gaan de Nederlandse admins ons actief er aan naaien bij de megalomane Führer of is dit een veilige haven voor de Nederlandse gebruiker die graag met een gezonde dosis spot wil klagen over de achteruitgang van zaken?

Mocht dit een veilige haven zijn: Wat een pannenkoek met z'n censuur. Steeds maar weer aan knopjes draaien waardoor bestaande functies kapot gaan en het dan raar vinden dat mensen die je al jarenlang supporten gaan klagen. En ondertussen maar zeggen dat het verbeteringen zijn in plaats van bugs. Wat ben je dan een joker zeg.

Ik ga gelaten wachten tot er op de deur gebonkt wordt hier.

 
Maakun
beers 10309 º places 319 º 02:55 Fri 9/1/2017

Ik heb bovenstaande post gemeld bij InBev. Dit soort brutale kritiek op onze hardwerkende baas kunnen we hier niet hebben, dat schrikt de nieuwe gebruikers die massaal aan de poort staan alleen maar af.

JoeT schrijft dat we 'north' gaan, en dat betekent de weg van het paradijs Noord Korea waar alles prachtig is en er geen onvertogen woord uit de lachende mondjes van de uiterst gelukkige bevolking komt. Zo zal het hier ook worden, waar we de paar kleine bugjes accepteren als prijs voor het deel uit te mogen maken van het glorieuze InBev imperium.