Ratebeer en andere ergernissen deel 7

Reads 58677 • Replies 657 • Started Wednesday, May 3, 2017 12:30:45 PM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
caesar
beers 7642 º places 411 º 03:33 Thu 9/28/2017

Originally posted by Benzai
Originally posted by caesar
"I apologize for the response time. We are about a day behind and this is due to heavy damages to the Microsoft tech support office in Mexico City because of the earthquake and to Microsoft Support office that was heavily damaged recently in Puerto Rico by the recent hurricane."

Dit kun je toch niet serieus menen? Lachwekkend werkelijk waar


Ik heb geen idee in hoeverre dit berust op waarheden of op dikke duimzuigkunst. Ik kan niet beoordelen of dit idd van invloed is of kan zijn dus ik kan me dan ook niet zonder meer vinden in de getrokken conclusie dat het lachwekkend is.

Om het maar eens netjes te verwoorden :P


Welke andere site ken je die ook continu hapert en stottert en die dat afschrijft op het natuurgeweld? Dat werkt simpelweg op de lachspieren. Bovendien staan de servers van RB in Ierland geloof ik (of althans, zoiets heb ik wel eens opgevangen). Ik heb niks op het nieuws gezien van een allesverwoestende orkaan die Ierland in zee heeft doen storten. Jij?

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 04:11 Thu 9/28/2017

Originally posted by caesar
Originally posted by Benzai
Originally posted by caesar
"I apologize for the response time. We are about a day behind and this is due to heavy damages to the Microsoft tech support office in Mexico City because of the earthquake and to Microsoft Support office that was heavily damaged recently in Puerto Rico by the recent hurricane."

Dit kun je toch niet serieus menen? Lachwekkend werkelijk waar


Ik heb geen idee in hoeverre dit berust op waarheden of op dikke duimzuigkunst. Ik kan niet beoordelen of dit idd van invloed is of kan zijn dus ik kan me dan ook niet zonder meer vinden in de getrokken conclusie dat het lachwekkend is.

Om het maar eens netjes te verwoorden :P


Welke andere site ken je die ook continu hapert en stottert en die dat afschrijft op het natuurgeweld? Dat werkt simpelweg op de lachspieren. Bovendien staan de servers van RB in Ierland geloof ik (of althans, zoiets heb ik wel eens opgevangen). Ik heb niks op het nieuws gezien van een allesverwoestende orkaan die Ierland in zee heeft doen storten. Jij?


Ik ben het wel met je eens (zoals je achter de schermen al weet) dat het allemaal enigszins bizar klinkt, maar het blijven nog steeds allemaal aannames.

 
MarcoDL
beers 9625 º places 213 º 04:45 Thu 9/28/2017

Originally posted by caesar
Originally posted by Benzai
Originally posted by caesar
"I apologize for the response time. We are about a day behind and this is due to heavy damages to the Microsoft tech support office in Mexico City because of the earthquake and to Microsoft Support office that was heavily damaged recently in Puerto Rico by the recent hurricane."

Dit kun je toch niet serieus menen? Lachwekkend werkelijk waar


Ik heb geen idee in hoeverre dit berust op waarheden of op dikke duimzuigkunst. Ik kan niet beoordelen of dit idd van invloed is of kan zijn dus ik kan me dan ook niet zonder meer vinden in de getrokken conclusie dat het lachwekkend is.

Om het maar eens netjes te verwoorden :P


Welke andere site ken je die ook continu hapert en stottert en die dat afschrijft op het natuurgeweld? Dat werkt simpelweg op de lachspieren. Bovendien staan de servers van RB in Ierland geloof ik (of althans, zoiets heb ik wel eens opgevangen). Ik heb niks op het nieuws gezien van een allesverwoestende orkaan die Ierland in zee heeft doen storten. Jij?


Ik verdedig de prutsers niet graag, maar het gaat in het bericht om de kantoren van de Microsoft helpdesks, niet over de RB-servers. Dus dat die in Ierland staan is niet relevant.

Het is een wat raar verhaal. Maar er is een scenario denkbaar waarbinnen dit kan kloppen. Stel dat Ratebeer een 'El-cheapo' servicecontract heeft afgesloten met de meest goedkope ondersteuning (goed denkbaar) en dat deze kantoren in Mexico en Puerto Rico gevestigd zijn.
En stel dat er serieuze problemen zijn (heel goed voorstelbaar) waarbij de ondersteuning essentieel is.

Natuurlijk hadden de meeste problemen überhaupt niet moeten ontstaan of al veel eerder opgelost moeten zijn.

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 04:50 Thu 9/28/2017

Tja, if you pay peanuts, you get monkeys

Maar dat de site niet werkt, heeft toch weinig met de helpdesk te maken?

 
joes
beers 93 º places 9 º 05:11 Thu 9/28/2017

Vanwege de gesloten deal zou er al minstens een half jaar extra kennis en mankracht achter deze site moeten zitten. En het is alleen maar slechter van geworden. Dat moet je in het bedrijfsleven eens flikken. Ik snap dat werkelijk niet.

Maar tegelijk interesseert het me ook geen bal, ik kom hier enkel voor het forum (zelfs niet meer voor de info). :-)

 
Martinus
beers 5018 º places 224 º 14:02 Thu 9/28/2017

Ja hoor....

Ik kreeg een feedback enquête bij het openen van de site.

De enquite crashte alleen wel na het invullen :(

 
Countbeer
beers 6586 º places 259 º 14:28 Thu 9/28/2017

Sodeju, al de hele dag traag als dikke stront!

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 15:26 Thu 9/28/2017

Ik kon net gewoon raten. Weer stuk of 10 Borefts bieren er in gegooid. Nog slechts 15 te gaan ofzo. Mss 20.

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 08:00 Sat 9/30/2017
 
Maakun
beers 10309 º places 319 º 08:48 Sat 9/30/2017

Laten we hopen dat het klopt! Maar hij had eerst een verhaal dag de site plat lag doordat de app zo gaar was dat die alle resources opvrat, en nu komt het ineens doordat er sinds augustus een recordaantal gebruikers is wat hij al die tijd helemaal vergeten was te checken... Ik vind het maar een vaag verhaal, maar als het blijft werken ben ik al blij.