Ratebeer en andere ergernissen deel 7

Reads 58391 • Replies 657 • Started Wednesday, May 3, 2017 12:30:45 PM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
ShivanDragon
beers 6880 º places 121 º 05:42 Sun 6/11/2017

Originally posted by bierkoning
Je wordt wel doodgegooid met festivals deze weken. Voor mij alleen brettfest, de zondag daarop bemens ik de Molen stand in Albergen. Meer niet vooralsnog


Wel jammer dat al dit soort festivals niet meer op de event kalender van ratebeer te vinden zijn.

 
Countbeer
beers 6586 º places 259 º 12:14 Sun 6/11/2017

Originally posted by bierkoning
Je wordt wel doodgegooid met festivals deze weken. Voor mij alleen brettfest, de zondag daarop bemens ik de Molen stand in Albergen. Meer niet vooralsnog

Valt nog wel mee heb ik het idee... Eerder dat er overal wel iets te doen is met bier...
Maar ja, bier is hot!

 
bierkoning
beers 20230 º places 431 º 13:33 Sun 6/11/2017

Originally posted by ShivanDragon
Originally posted by bierkoning
Je wordt wel doodgegooid met festivals deze weken. Voor mij alleen brettfest, de zondag daarop bemens ik de Molen stand in Albergen. Meer niet vooralsnog


Wel jammer dat al dit soort festivals niet meer op de event kalender van ratebeer te vinden zijn.


Ik zet hem er wel op.

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 15:22 Sun 6/11/2017

Originally posted by Countbeer
Originally posted by bierkoning
Je wordt wel doodgegooid met festivals deze weken. Voor mij alleen brettfest, de zondag daarop bemens ik de Molen stand in Albergen. Meer niet vooralsnog

Valt nog wel mee heb ik het idee... Eerder dat er overal wel iets te doen is met bier...
Maar ja, bier is hot!


Pff nee man het gaat nergens meer over al die festivals !!

 
DutchDrebus
beers 6996 º places 47 º 05:30 Tue 6/13/2017

brou·we·rij (de; v; meervoud: brouwerijen) 1werkplaats, fabriek waar bier gebrouwen wordt:
brou·wer (de; m,v; meervoud: brouwers) 1iem. die bier brouwt

http://nos.nl/artikel/2177950-vier-keer-zo-veel-bierbrouwers-als-tien-jaar-geleden.html

De NOS gebruik het maar klakkeloos door elkaar heen. Op het journaal niet eens door elkaar heen, daar zeiden ze gewoon dat Nederland meer dan 400 brouwerijen kent.

 
Borresteijn
beers 11298 º places 404 º 14:34 Wed 6/14/2017

Wow.... alleen nog maar de totaalscore tonen van je rating.. what’s the fucking point in rating dan, vraag ik me af? Waarom überhaupt nog deelscores invoeren? Bespreekt die dude ooit wel eens iets met de admins voordat ie t doorvoert? WTF...

 
SVD
beers 6169 º places 329 º 14:35 Wed 6/14/2017

Originally posted by Borresteijn
Wow.... alleen nog maar de totaalscore tonen van je rating.. what’s the fucking point in rating dan, vraag ik me af? Waarom überhaupt nog deelscores invoeren? Bespreekt die dude ooit wel eens iets met de admins voordat ie t doorvoert? WTF...


Mwa dit is na ’’grondig’’ onderzoek gebleken dat de users het toch niet fijn vonden.... ga toch naar untappd dan

 
Borresteijn
beers 11298 º places 404 º 15:02 Wed 6/14/2017

Originally posted by SVD
Originally posted by Borresteijn
Wow.... alleen nog maar de totaalscore tonen van je rating.. what’s the fucking point in rating dan, vraag ik me af? Waarom überhaupt nog deelscores invoeren? Bespreekt die dude ooit wel eens iets met de admins voordat ie t doorvoert? WTF...


Mwa dit is na ’’grondig’’ onderzoek gebleken dat de users het toch niet fijn vonden.... ga toch naar untappd dan


Ik heb meegedaan aan dit ’onderzoek’, en deze vraag zat er echt niet in bij mijn weten.

 
Countbeer
beers 6586 º places 259 º 15:32 Wed 6/14/2017

Originally posted by Borresteijn
Wow.... alleen nog maar de totaalscore tonen van je rating.. what’s the fucking point in rating dan, vraag ik me af? Waarom überhaupt nog deelscores invoeren? Bespreekt die dude ooit wel eens iets met de admins voordat ie t doorvoert? WTF...

Oh damn! Wtf!

 
RW80
beers 3114 º places 33 º 15:37 Wed 6/14/2017

Originally posted by ShivanDragon
Originally posted by bierkoning
Je wordt wel doodgegooid met festivals deze weken. Voor mij alleen brettfest, de zondag daarop bemens ik de Molen stand in Albergen. Meer niet vooralsnog


Wel jammer dat al dit soort festivals niet meer op de event kalender van ratebeer te vinden zijn.

Toevoegen kan altijd. Twents had ik dacht ik dit jaar ook toegevoegd.