Ratebeer en andere ergernissen deel 7

Reads 58381 • Replies 657 • Started Wednesday, May 3, 2017 12:30:45 PM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 19:21 Mon 11/6/2017

Originally posted by DutchDrebus
Originally posted by Benzai
Originally posted by caesar
Originally posted by DutchDrebus
Cees, je had gelijk over die quad 17. Als ik zoiets koop van de Molen verwacht ik een sjieke Quadrupel zoals de La Trappe oak aged series, maar wat je krijgt is blijkbaar een vloeibare samenvatting van de snoepkraam op de lokale kermis.


Ai ai. Heb je koning tick ook nog wat laten proeven, of probeert hij nog steeds tevergeefs te minderen?


Ik kreeg niks.


Ik ga donderdag wel weer een keer een doordeweekse tasting doen, dus ik hoop op die manier weer wat punten te scoren bij onze gepensioeneerde ex-ticker.


Punten scoren? Hah! Daar is meer voor nodig, teren op het verleden is er niet (meer) bij.

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 19:26 Mon 11/6/2017

Originally posted by DutchDrebus
Originally posted by Benzai
Originally posted by caesar
Originally posted by DutchDrebus
Cees, je had gelijk over die quad 17. Als ik zoiets koop van de Molen verwacht ik een sjieke Quadrupel zoals de La Trappe oak aged series, maar wat je krijgt is blijkbaar een vloeibare samenvatting van de snoepkraam op de lokale kermis.


Ai ai. Heb je koning tick ook nog wat laten proeven, of probeert hij nog steeds tevergeefs te minderen?


Ik kreeg niks.


Ik begreep dat Joris 2 flesjes heeft en een beetje bierliefhebber heeft na 3 slokken al genoeg gehad van deze quad.


Dan zal Joris em als volleerd uncrapper inmiddels wel lekker vinden.. 2 flessen in huis, UT pro en wellicht ook nog appelmoes lover??

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 01:11 Tue 11/7/2017

Overigens heeft de grote boze Skortila weer eens een BA Jopen bier de grond in geboord. Heerlijk. De tijd van credits geven aan onze bierpioniers is voorbij: als ze een grote jongen willen zijn, moeten ze zich ook volwassen gedragen. En dit soort prut uitbrengen is eerder een onvolmaakte kindertekening dan een mooi schilderij.

 
joes
beers 93 º places 9 º 02:04 Tue 11/7/2017

Het is geen topper, maar ik vond die quad17 nou ook weer niet zo slecht. En Cees: niet meer raten als je chagrijnig bent omdat de buurvrouw ongesteld is. Of zoiets.

 
Borresteijn
beers 11298 º places 404 º 02:07 Tue 11/7/2017

Originally posted by caesar
Overigens heeft de grote boze Skortila weer eens een BA Jopen bier de grond in geboord. Heerlijk. De tijd van credits geven aan onze bierpioniers is voorbij: als ze een grote jongen willen zijn, moeten ze zich ook volwassen gedragen. En dit soort prut uitbrengen is eerder een onvolmaakte kindertekening dan een mooi schilderij.


Ahhh groene appeltjes.. My favourite. Waar komt dat toch vandaan? En waarom lijken NL brouwers er geen zak meer van te kunnen met hun barrels? B-kwaliteit vaten / te lang op het vat / toch een infectie / overig? Ik heb die gore smaak nog nooit bij een Amerikaans BA-bier gehad. Ligt het hem aan de whisky-vaten, die te lang gebruikt worden, itt bourbon vaten? Zoveel vragen...

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 02:35 Tue 11/7/2017

Originally posted by joes
Het is geen topper, maar ik vond die quad17 nou ook weer niet zo slecht. En Cees: niet meer raten als je chagrijnig bent omdat de buurvrouw ongesteld is. Of zoiets.


Nee hoor, ik heb juist de rating de volgende ochtend pas gegeven. Ik post niet zo snel ergernissen als ik dronken ben. In tegenstelling tot niet nader te noemen users met een voorliefde voor roetzwarte pieten :P

 
MarcoDL
beers 9603 º places 213 º 02:52 Tue 11/7/2017

Originally posted by Borresteijn
Ahhh groene appeltjes.. My favourite. Waar komt dat toch vandaan? En waarom lijken NL brouwers er geen zak meer van te kunnen met hun barrels? B-kwaliteit vaten / te lang op het vat / toch een infectie / overig? Ik heb die gore smaak nog nooit bij een Amerikaans BA-bier gehad. Ligt het hem aan de whisky-vaten, die te lang gebruikt worden, itt bourbon vaten? Zoveel vragen...


Ik vraag het me ook af. Niet alleen met die groene appel smaak, maar ook met bourbon ba bieren die meer naar drop smaken dan naar vanilla of caramel toffee. Dat gebeurt ook veel te vaak.

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 02:54 Tue 11/7/2017

Originally posted by caesar
Overigens heeft de grote boze Skortila weer eens een BA Jopen bier de grond in geboord. Heerlijk. De tijd van credits geven aan onze bierpioniers is voorbij: als ze een grote jongen willen zijn, moeten ze zich ook volwassen gedragen. En dit soort prut uitbrengen is eerder een onvolmaakte kindertekening dan een mooi schilderij.


Dank Jos, ik had ze nog niet in huis en dat zal ook zo blijven.

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 02:59 Tue 11/7/2017

Originally posted by MarcoDL
Originally posted by Borresteijn
Ahhh groene appeltjes.. My favourite. Waar komt dat toch vandaan? En waarom lijken NL brouwers er geen zak meer van te kunnen met hun barrels? B-kwaliteit vaten / te lang op het vat / toch een infectie / overig? Ik heb die gore smaak nog nooit bij een Amerikaans BA-bier gehad. Ligt het hem aan de whisky-vaten, die te lang gebruikt worden, itt bourbon vaten? Zoveel vragen...


Ik vraag het me ook af. Niet alleen met die groene appel smaak, maar ook met bourbon ba bieren die meer naar drop smaken dan naar vanilla of caramel toffee. Dat gebeurt ook veel te vaak.


Dit idd Marco, mega grote ergernis. Dat groene appel verhaal van Bor ook zeker, maar bourbon die in NL altijd drop wordt is echt mega frustrerend

 
bierkoning
beers 20229 º places 431 º 03:49 Tue 11/7/2017

Ik heb het toch al niet zo op de bourbon BA. Waarom niet eens een keer een mooi Oostenrijks Obstlervat. Talk about green apples...